Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineelError code SPINACH destiny 2 beta
tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 4 / 17
Yes I by accident had a different link on my copy/paste it seems my bad 😞
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
No problem, I have the password now, Thanks!
Yes i by accident had a different link on my coppypast it seems my bad 😞
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
You're welcome!
Dag Pyip, ik heb de update gepushed naar je modem
Dag Kainie, je kan ons best via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantnummer of het nummer van de vaste lijn doorsturen. Dan kunnen we de update naar je modem pushen.
Jonas, heb je dit bij speedtests of bij een bepaalde applicatie ?
Dag Francis, ik heb de update klaar gezet, binnen enkele uurtjes dien je de bbox eens te herstarten en zou je op de correcte versie moeten staan. MVG, Wim
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem
Mvg
jonathan
dan pushen we de update naar je modem
Mvg
jonathan
thank you @Martin!
Frank, de update is naar je modem doorgestuurd. Dit kan een 2 uurtjes in beslag nemen alvorens deze volledig is doorgelopen. Grtjs, Charlotte.
We gaan hier een proces voor opstarten en zullen dit ten laatste morgen op het forum posten zodat op tijd kan geleverd worden
Ik heb je geantwoord op je privé bericht,
Groeten
Groeten
FranciscusPrimus dit vraagt tijd, dit kan een aantal uren in beslag nemen.Handmatig gaat het niet versnellen.Groeten Els
Dag Adonis, indien ik via privé je gsm nr kan krijgen alsook ups punt nr (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL) zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim
Ik heb een nieuwe software doorgestuurd, na een herstart van je modem moet dit nu werken.
Groeten Geert
Groeten Geert
Ondertussen is Destiny 2 uit op consoles en het probleem is nog altijd aanwezig :(
De game is zo onspeelbaar..
Ik zou graag mijn technicolor modem asap ruilen voor een sagem. Hoe gaat dit in zijn werk?
De game is zo onspeelbaar..
Ik zou graag mijn technicolor modem asap ruilen voor een sagem. Hoe gaat dit in zijn werk?
dan zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim
een privébericht stuur je via deze onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
vraag het mss best in een PB met je gegevens
een privébericht stuur je via deze onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
een privébericht stuur je via deze onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Sparkles, kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG, Wim
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG, Wim
Adonis, de firmware is voorlopig enkel in testfase. Ze gaat niet voor iedereen uitgerold worden momenteel daar nog te onstabiel. MVG, Wim
Dag Michiel, in principe zou je moeten kunnen spelen met je ps4 indien je de PPPoE instelt zoals beschreven als antwoord op de originele post. Indien dit niet zou lukken dienen we je bbox om te ruilen naar een nieuwer model. MVG, Wim
Ok, in dat geval is het inderdaad het beste zo.
Het is eindelijk gelukt... En dit via de pppoe gegevens in te vullen bij de netwerk instellingen van ps4.
Bij login moet je wel '@skynet' toevoegen aan de login, dit wist ik niet waardoor het steeds mislukte.
Bij login moet je wel '@skynet' toevoegen aan de login, dit wist ik niet waardoor het steeds mislukte.
Inderdaad zoals het ook in je bbox interface ingevuld staat ( http://192.168.1.1 ) die een identieke pppoe sessie opbouwt
Bladzijde 4 / 17
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.