Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Yes I by accident had a different link on my copy/paste it seems my bad 😞

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
No problem, I have the password now, Thanks!

Yes i by accident had a different link on my coppypast it seems my bad 😞

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
You're welcome!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pyip, ik heb de update gepushed naar je modem
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kainie, je kan ons best via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantnummer of het nummer van de vaste lijn doorsturen. Dan kunnen we de update naar je modem pushen.
Reputatie 7
Badge +4
Jonas, heb je dit bij speedtests of bij een bepaalde applicatie ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Francis, ik heb de update klaar gezet, binnen enkele uurtjes dien je de bbox eens te herstarten en zou je op de correcte versie moeten staan. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
hi, kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan pushen we de update naar je modem

Mvg
jonathan
thank you @Martin!
Reputatie 7
Badge +4
Frank, de update is naar je modem doorgestuurd. Dit kan een 2 uurtjes in beslag nemen alvorens deze volledig is doorgelopen. Grtjs, Charlotte.

We gaan hier een proces voor opstarten en zullen dit ten laatste morgen op het forum posten zodat op tijd kan geleverd worden
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je geantwoord op je privé bericht,

Groeten
Reputatie 7
Badge +3
FranciscusPrimus dit vraagt tijd, dit kan een aantal uren in beslag nemen.Handmatig gaat het niet versnellen.Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
Dag Adonis, indien ik via privé je gsm nr kan krijgen alsook ups punt nr (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL) zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een nieuwe software doorgestuurd, na een herstart van je modem moet dit nu werken.

Groeten Geert
Ondertussen is Destiny 2 uit op consoles en het probleem is nog altijd aanwezig :(

De game is zo onspeelbaar..

Ik zou graag mijn technicolor modem asap ruilen voor een sagem. Hoe gaat dit in zijn werk?
Als je uw gsm nr alsook uw ups punt nr van je keuze in een privébericht doorstuurt > (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL)
dan zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim

een privébericht stuur je via deze onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +6
Ferre_Lang, update is verstuurd. Binnen dit een een uur staat de update actief.
vraag het mss best in een PB met je gegevens

een privébericht stuur je via deze onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Sparkles, kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Adonis, de firmware is voorlopig enkel in testfase. Ze gaat niet voor iedereen uitgerold worden momenteel daar nog te onstabiel. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Michiel, in principe zou je moeten kunnen spelen met je ps4 indien je de PPPoE instelt zoals beschreven als antwoord op de originele post. Indien dit niet zou lukken dienen we je bbox om te ruilen naar een nieuwer model. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Ok, in dat geval is het inderdaad het beste zo.
Het is eindelijk gelukt... En dit via de pppoe gegevens in te vullen bij de netwerk instellingen van ps4.

Bij login moet je wel '@skynet' toevoegen aan de login, dit wist ik niet waardoor het steeds mislukte.
Inderdaad zoals het ook in je bbox interface ingevuld staat ( http://192.168.1.1 ) die een identieke pppoe sessie opbouwt

Reageer