Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

dit is inderdaad ook één van de oplossing die enkele jaren terug voorgesteld werd, maar ik herinner mij niet meer wat het probleem ook weer juist was waarom er iemand van prox voorstelde om de technicolor te vervangen door een sagemcom, een mens zou op den duur alles moeten bijhouden 😄

Wat je ook kan doen is een eigen router achter de B-Box 3 hangen en die via PPPOE laten verbinden met de B-Box 3 die dan de passthrough doet.

En dan al je toestellen gewoon verbinden met de router, ik vermoed dat dit ook het Destiny verhaal oplost en ook de NAT issue's, maar dan is de klant al verplicht zelf nog een router te kopen ipv. gewoon een correcte modem te krijgen. 😉
Hi Robrecht,

I do not see the option to send a private message in your profile. Where should I request my password?

Thanks!

Hello Ramesuo, sorry to hear you had a uplesant conversation with one of our support staff. For the playstation 4 there is a workaround.

You can configure a PPPoE session on your PS4

Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE

  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.

Incase you do not know your PPPoE login and password its best to send us a private message with your client info and then we can provide you the login and password.

https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400

Wkr, Robrecht
send a private message to Proximus Team via this link >
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
dit is inderdaad ook één van de oplossing die enkele jaren terug voorgesteld werd, maar ik herinner mij niet meer wat het probleem ook weer juist was waarom er iemand van prox voorstelde om de technicolor te vervangen door een sagemcom, een mens zou op den duur alles moeten bijhouden 😄

Wat je ook kan doen is een eigen router achter de B-Box 3 hangen en die via PPPOE laten verbinden met de B-Box 3 die dan de passthrough doet.

En dan al je toestellen gewoon verbinden met de router, ik vermoed dat dit ook het Destiny verhaal oplost en ook de NAT issue's, maar dan is de klant al verplicht zelf nog een router te kopen ipv. gewoon een correcte modem te krijgen. ;)


Deze oplossing is al dikwijls voorgesteld geweest (en wat de meer 'geavanceerden' ook doen) en lost tal van problemen op of laat ons beter zeggen dat je dan veel meer mogelijkheden hebt van instellingen te doen tov de bbox die wel tamelijk goed dicht getimmerd is, en ook dat je af en toe je instellingen die je zelf doet in de bbox3 kunt kwijt spelen om verschillende reden .....

Of ipv de bbox3 een whitelisted VDSL/Vectoring Fritz!box aankopen die heel veel mogelijkheden biedt.
Reputatie 7
Badge +4
Yes I by accident had a different link on my copy/paste it seems my bad 😞

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
No problem, I have the password now, Thanks!

Yes i by accident had a different link on my coppypast it seems my bad 😞

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
You're welcome!
Ik hoop dat er een fix is of een optie voor een router die het wel doet voor 6 september want voor Xbox is er geen oplossing zoals er voor de ps4 wel is.
ik heb geen ervaring met xbox, maar kan je daar dan geen pppoe internetconnectie instellen?
Nee met de Xbox One kan je dit niet doen.
goed nieuws bij mij heeft net een technieker men modem komen omwisselen van technicolor naar sagemcom en dit was geen enkel probleem.

Hoe heb je dit kunnen regelen?

Mij vertellen ze dat er enkel nog via UPS wordt geruild en jij hebt het kunnen klaarspelen om een technieker persoonlijk een Sagemcom te brengen.


heb gewoon gebeld naar technische dienst en heb uitgelegd dat ik bepaalde games niet kan spelen door die modem en heb omruiling gevraagd en de technieker zei geen enkel probleem
en vandaag heb ik inderdaad een omruiling gehad van technicolor naar sagemcom en technieker heeft hem zelf vervangen
Hoe dat mogelijk is begrijp ik ook niet, hou maar je aanrekening in het oog want het is de eerste niet die daarvoor aangerekend wordt, of de strategie bij prox moet dan veranderd zijn?
Hoe dat mogelijk is begrijp ik ook niet, hou maar je aanrekening in het oog want het is de eerste niet die daarvoor aangerekend wordt, of de strategie bij prox moet dan veranderd zijn?

heb geen idee en heb aanrekening gekregen op email maar moet niets betalen omdat ik tutimus heb
die zeiden dat et geen probleem was voor om te wisselen raar maar vandaag is technieker om 8u30 ij mij geweest gewoon om deze om te wisselen
Dan zullen de regels waarschijnlijk voor Tuttimus klanten anders zijn?
Allen normaal gezien lost Bungie het probleem op (als ze hiertoe in staat zijn) en ik denk dat ze weinig keus hebben aangezien het verscheidene Europese landen zijn die dezelfde problemen hebben. Allemaal met technicolor modems.
Ik had gisteren sms ontvangen dat mijn bbox op het afhaalpunt was, ga er vandaag om en er ligt niets. Lol
zullen alle problemen opgelost zijn tegen de pc release (24 oktober)?
Reputatie 6
Badge +3
zullen alle problemen opgelost zijn tegen de pc release (24 oktober)?
...

Dit wil dan ook zeggen dat wij ons onderzoek verder zetten op zoek naar een oplossing. Ons doel blijft om iedereen bij de lancering een goede gebruikservaring te geven. Indien modemswaps de enige oplossing blijken te zijn uit het onderzoek zullen we dit dan ook zo organiseren zodat deze correct verlopen.

...

Op dit moment willen we jullie echter vragen om nog geen modem swaps aan te vragen voor dit problem.....

Echter indien blijkt dat omruilen de enige oplossing is zullen wij een toegankelijke procedure creëren om de omruilingen te kunnen uitvoeren. Maar op dit moment zoeken we naar een andere oplossing.

...
Het Proximus Team
't zal wel een ruil worden, toch als ik terug kijk in de geschiedenis van enkele jaren terug met gaming en bb3/T !
Hopelijk is het deze keer anders en is mijn redenering van, de geschiedenis herhaalt zich, verkeerd 😉
Hello Ramesuo, sorry to hear you had a uplesant conversation with one of our support staff. For the playstation 4 there is a workaround.

You can configure a PPPoE session on your PS4

Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE

  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.

Incase you do not know your PPPoE login and password its best to send us a private message with your client info and then we can provide you the login and password.

https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400

Wkr, Robrecht


Hello Robrecht and others,

this seems to work for my PS4, but I still have one concern: if I use PPPOE connection on PS4 can I still have internet from my BBoX3 to other devices? If not, is there a workaround, as I would not want to leave the rest of my house with no internet connection.
Thank you!
You can have 2 internet connections at the same time one via pppoe on the bbox3 and another pppoe session on your PS4
thank you @Martin!
Reputatie 7
Badge +4
We hebben geen verdere testen meer kunnen doen, momenteel is de oplossing een omruiling van de bbox. We gaan hier een proces voor opstarten en zullen dit ten laatste morgen op het forum posten zodat op tijd kan geleverd worden. Hiervoor hoeft dus nog niet gebeld te worden naar de klantendienst.

We zijn ook op zoek naar klanten die willen testen met hun huidige bbox. We zetten dan vannacht of morgennacht een nieuwe firmware (die nog niet als stabiel beschouwd wordt) op de bbox waarmee kan getest worden zodra het spel uitkomt. Indien het probleem daarmee opgelost is, kan de nieuwe modem gewoon worden teruggestuurd.

Indien je intresse hebt om te testen, stuur je gegevens dan door via privé bericht naar het Proximus team.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim
Word de procedure hier gepost dan? Heb terwijl ook een pb verzonden naar het pxms team

We gaan hier een proces voor opstarten en zullen dit ten laatste morgen op het forum posten zodat op tijd kan geleverd worden
Ik heb ondertussen een PPPoE verbinding kunnen maken op de ps4. Is het nog nodig dan om je op te geven als tester of is het even afwachten?

Reageer