Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Van in het franstalige topic:

Hello,

Nous avons signalé le probleme hier et nos ingénieurs sont occupés d'effectuer des verifications. Nous vous tenons informé via ce forum dés que vous avons un retour d'informations.

Michaël
nee tv moet je op bbox3 aansluiten en je kan kiezen of je wifi van de bbox uit zet of niet of je kan beide gebruiken om je wifi bereik eventueel uit te breiden bv.

Heb net met Scarlet gebeld, ze hebben zelf toegegeven dat ze een low budget bedrijf zijn en weinig middelen hebben. PPPOE psw/login krijg ik niet te pakken, die hebben ze ook niet.

Ik ga overstappen naar Telenet, ben er klaar mee.

Bedankt voor de hulp en het inzicht in de situatie Martin & Sabine.
Peace
Dag Glenne,

We zijn aan het nakijken vanwaar het probleem kan komen. Het is ook nog een beta game. Groeten, Jimmy


Hey Jimmy beta heeft er niets mee te maken denk ik want was bij hun vorige game ook zo op ps4.

Net gebeld met technische dienst ze kunnen dus echt geen Sagem garanderen. Zo blijft een mens bezig :(



echt raar want bij mij straks komen ze een vervangen en heb maar pas vandaag ook gebeld.
Is niet de PPPOE info denk ik, dat is voor de online/Scarlet site login en psw. De helpdesk gebruiker kon me niet verder helpen en heeft de vraag (ook in het verlengde van Destiny 2) reeds ettelijke malen ontvangen vandaag.

Hoedanook bedankt voor alle pogingen/hulp 🙂 Het probleem is bij mij alvast opgelost door Scarlet te laten voor wat het is.

Mvg,
Is het een technieker dan die hiervoor komt of is het leveren aan huis via Bpost?
spijtig. en ook geen papieren meer van bij de aansluiting waar je ze kan terugvinden??

Ik kan je jammer genoeg daarbij ook niet verder helpen,

we enkel toegang tot Proximus klanten

Proximus is ook een optie he LOL

mvg sabine


Bedankt maar ik heb het wel gehad met de bbox3 en ik kijk er eerlijk gezegd terug naar uit om een uitgebreider pakket aan tv zenders te hebben en sneller internet. Jammer dat Scarlet zo'n slechte dienstverlening heeft.

Maar nogmaals, bedankt voor de vele suggesties!
Success hier, iedereen 🙂
dat zou handig zijn moest er gewoon iemand langskomen om hem te vervangen. Misschien dat ik ook eens bel naar proximus
Badge +4
spijtig. en ook geen papieren meer van bij de aansluiting waar je ze kan terugvinden??

Ik kan je jammer genoeg daarbij ook niet verder helpen,

we enkel toegang tot Proximus klanten

Proximus is ook een optie he LOL

mvg sabine


Bedankt maar ik heb het wel gehad met de bbox3 en ik kijk er eerlijk gezegd terug naar uit om een uitgebreider pakket aan tv zenders te hebben en sneller internet. Jammer dat Scarlet zo'n slechte dienstverlening heeft.

Maar nogmaals, bedankt voor de vele suggesties!
Success hier, iedereen :)

Niet vergeten dat Orange toch goedkoper is dan telenet en hun modem is beter configureerbaar dan bij Telenet.
Succes.
Reputatie 6
Badge +3
Thomas,

We doen voorlopig geen omruilingen tot we meer weten wat het probleem juist veroorzaakt. Alvast bedankt voor het geduld. We gaan ook geen omruilingen doen aan huis. We gaan kijken als we softwarematig eventueel iets kunnen aanpassen.
De vraag is ook nog altijd wie alround de beste is, als je op forums moet afgaan dan bestaan die niet 🤔
ok geen probleem is enkel maar beta. Is spijtig dat ik niet kan deelnemen maar is nu eenmaal zo. zou al gelukkig zijn als het opgelost is tegen wanneer de game launched 24/10/2017. Maakt niet uit hoe 🙂 want heb de game al gepreorderd en zou het wel willen spelen. Maar ben al blij dat ik niet alleen ben en dat er aan gewerkt wordt.

MVG Thomas
Ook constante 'cabbage'problemen hier op XboxOne met Bbox3 van technicolor. Net privéberichtje gestuurd naar het Proximus team. In afwachting van een reactie.
ok geen probleem is enkel maar beta. Is spijtig dat ik niet kan deelnemen maar is nu eenmaal zo. zou al gelukkig zijn als het opgelost is tegen wanneer de game launched 24/10/2017. Maakt niet uit hoe 🙂 want heb de game al gepreorderd en zou het wel willen spelen. Maar ben al blij dat ik niet alleen ben en dat er aan gewerkt wordt.

MVG Thomas


Als het niet opgelost is voor de beta kan je toch vpn proberen, dan kan je toch alvast de story missie uitspelen. pvp is iets anders natuurlijk.
Op het Franse forum heeft een Proximus medewerker gepost dat er een mogelijke fix gevonden is en ze gaan dit naar 7 gamers die gisteren hun nummer gegeven hebben uitsturen (hun bbox). Het is een testversie, indien deze werkt doen ze hun best om het tegen 6 september officieel uit te brengen.

'e-bonjour à tous !

Je peux vous dire que nos ingénieurs n'ont pas chômé sur le sujet ! Donc, ils pensent peut-être avoir trouvé une solution.

Une mise à jour du modem BBOX de 7 gamers qui nous ont transmis leur numéro va être effectuée ce soir. ( Il s'agit d'un test et donc inutile de déployer cette maj chez tout le monde, merci pour votre compréhension). Je vais contacter ces 7 personnes en privé.

Il s'agit d'un "engineering build" ce qui veut dire qu'il n'est pas prévu d'être déployé pour tous nos clients autrement dit ce build sur lequel nos ingénieurs travaillent est spécifique pour les joueurs de Destiny 2

Si ce firmware s'avère être fonctionnel et que vos feedbacks sont positifs à ce sujet alors la team compétente va créer une procédure pour que tous les gamers de Destiny 2 puissent avoir cette update avant la sortie officielle du jeu le 6 septembre.

Voilà , donc on avance...Comme on dit

Stay tuned !

Vincent'
Sparkles

probleem is dat ik niet weet hoe je vpn doet 🙂 is het moeilijk?
en hopelijk komt de update er door dat zou goed nieuws zijn
Sparkles

probleem is dat ik niet weet hoe je vpn doet 🙂 is het moeilijk?
en hopelijk komt de update er door dat zou goed nieuws zijn


Ik heb deze guide gebruikt, hiermee heb ik Mass Effect Andromeda vroeger kunnen spelen:
http://www.vpngate.net/en/howto_softether.aspx

Probeer een vpn van in europa te nemen, ik kreeg gisteren pvp wel niet aan de praat, paar andere servers proberen vandaag.

Reageer