Skip to main content
Beste, klopt het dat Proximus recent van bankrekeningnummer is veranderd?

In de mail met mijn laatste factuur is dit namelijk anders.



Bijkomende vraag: vanuit die mail kan ik mijn factuur niet raadplegen. Ik download deze via de link, maar bij opening krijg ik de boodschap dat er een fout is opgetreden. Factuur raakt dus niet geopend.



Vriendelijke groet,

Inge Vanhooff
Tip: je kunt ondertussen eens proberen of je uw factuur via http://MyProximus.be wel kunt raadplegen.
Als ik op 'mijn facturen' klik, verschijnt er: this proximus.be page can't be found.
&

ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_transfer/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/hoe-betaalt-u-uw-factuur-of-aanrekening.html
Als ik op 'mijn facturen' klik, verschijnt er: this proximus.be page can't be found.

Dan zal er wel ergens een comma verkeerd staan, zoals dit nog gebeurt, best dat iemand van Proximus zelf eens alles settings natrekt voor u.
Wordt dit forum niet opgevolgd door iemand van Proximus?



Ik probeer al een hele tijd telefonisch contact op te nemen, maar krijg niemand aan de lijn.

Ook de website is zo'n onoverzichtelijk zootje. Zucht.
Gisteren was het feestdag en dus pas vandaag komen de proximus medewerkers terug langs op het forum.

Als er niet gereageerd wordt hier door hen zou ik een Privébericht sturen (klik hier) om ze nog eens wakker te schudden 😉

je kunt er ook de link meesturen naar je post hier, namelijk:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/bankrekeningnummer-45945
Dag Inge,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen

Reageer