Hallo, sinds gisteren probleem met internetsnelheid via rechtstreekse aansluiting op ps4 en smart tv, wel internet maar heel traag, niet bruikbaar, via WiFi werken deze wel normaal. Daarvoor geen problemen gehad met rechtstreekse aansluiting, ook niets aan instellingen verandert bij tv en ps4, dacht misschien via hier een snelle verklaring te vinden
Bladzijde 1 / 1
heb je al gekeken in http://MyProximus.be of je internetvolume niet op is.
Daaraan kan het niet liggen denk ik, dan zou de WiFi thuis ook niet op volle snelheid werken denk ik
heb je de bbox al eens heropgestart en desnoods eens gereset:
bbox heropstarten
>
via schakelaar achteraan 5 sec stroomloos zetten (of door zijn netstekker uit te trekken)
bbox resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
NB:mss ook eens de ps4 en tv elk eens apart aansluiten om uit te vissen of de reden mogelijks bij één van de twee zou kunnen zitten.
bbox heropstarten
>
via schakelaar achteraan 5 sec stroomloos zetten (of door zijn netstekker uit te trekken)
bbox resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
NB:mss ook eens de ps4 en tv elk eens apart aansluiten om uit te vissen of de reden mogelijks bij één van de twee zou kunnen zitten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.