Skip to main content
Heb sinds maandag een nieuwe B-Box3 (Sagemcom) in ontvangst gekregen (geplaatst door installateur) nadat de vorige modem (Technicolor) het had begeven.



Helaas merk ik nu op dat de internetsnelheid zeer laag is (met speedtest haal ik 1,35Mbps download en 0.56Mbps upload). Heb de snelheid via de proximus link geprobeerd en zou eigenlijk 27,6Mbps / 5.5Mbps moeten halen.



Kabels zijn nagekeken en snelheid getest via Wifi op de Laptop, GSM en via een LAN-verbinding.



Enig idee waar dit aan kan liggen?



http://pxs.speedtestcustom.com/result/15d631b0-dddd-11e8-b557-7bde736e731d
mss eens een reset laten uitvoeren

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
hi,

ondervind je hiermee nog steeds problemen ?

kan je ons anders via prive je klantennr of lijnnr hiervoor doorgeven

dan kijk ik even je verbinding na



mvg

jonathan
Bedankt voor de snelle reacties.



mss eens een reset laten uitvoeren

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html




Heb een hard reset uitgevoerd, duurde even eer dat de modem terug verbonden was. Snelheid is iets beter, zit nu op een 2.10Mbps / 0.60Mbps.



hi,

ondervind je hiermee nog steeds problemen ?

kan je ons anders via prive je klantennr of lijnnr hiervoor doorgeven

dan kijk ik even je verbinding na



mvg

jonathan




Zal een privéberichtje sturen.
TUI: Privébericht sturen (klik hier)

laat ons eens weten wat de reden was als je meer details hebt hierover, waarvoor dank,

Martin.
Er moet een technicus komen, de lijn is blijkbaar onstabiel. Hou jullie op de hoogte 😉
👍
Technicus was langsgekomen om 10u, was een softwarematig probleem. Na even zoeken was het probleem opgelost. Moest het wel nog een weekje de tijd geven om terug de optimale snelheid te behalen.



Alles werkt terug in ieder geval vlotjes. Tevreden klant hier 😉

Reageer