Er werd mij een nieuwe decoder beloofd door de telefoniste van Proximus. Deze zou vandaag geleverd worden. Er zou iemand thuis moeten zijn voor de decoder in ontvangst te nemen. Mijn echtgenote neemt een dag vakantie hiervoor. Wat is er niet geleverd vandaag ? De decoder:( .Echtgenote is razend omdat ze een dag vakantie kwijt is voor niks.Wanneer wordt de decoder nu eigenlijk geleverd ? Er voor thuis blijven doen we niet meer.
Bladzijde 1 / 1
Tip: mss altijd best toestellen laten leveren door proximus in een dichtbij zijnde UPS acces point zodat je er kunt omgaan wanneer het je best past en je wordt ook verwittigd op voorhand via sms wanneer die daar toegekomen is of je kunt via tracking ook checken of je pakket er al is of niet.
Wij wachten al sinds april 2017 op een BBOX3 modem.... één en al miserie
Zou je niet beter uw conclusies uittrekken? Ik zou alleszins geen anderhalf jaar wachten van mij is het binnen de maand niet in orde=Proximus opzeggen en naar een andere provider overstappen, zo simpel is dat.
Dag Patrick,
Kan je ons nog even het betrokken klantennummer doorgeven aub?
Mvg. Wilfried
Kan je ons nog even het betrokken klantennummer doorgeven aub?
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.