Skip to main content
Antwoord

Entertainment Proximus TV

  • November 2, 2018
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

germain_01
Forum|alt.badge.img
Maandag gevraagd om movies en series pas om te zetten in All entertainment NL.
Dat was geen probleem zei men op klantendienst.
Niets gebeurd tot nu toe.
Heb nu wel kanaal 25 27 enz
beeld maar geen nederlandse ondertitels zoals beloofd en ben kanaal 196 kwijt dat nochtans in All entertainment moet zitten??
Wat gebeurt er nu en kan u dat oplossen of checken.
Dank

Beste antwoord door germain_01

Heb zelf oplossing gevonden dus alles OK.
De klantendienst Proimus TV was wel behulpzaam maar kent eigen producten niet goed !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

germain_01
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • November 5, 2018
Heb zelf oplossing gevonden dus alles OK.
De klantendienst Proimus TV was wel behulpzaam maar kent eigen producten niet goed !