Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Bbox2 met 2 decoders en 1 mini decoder inde slaapkamer, verbonden met Plc's. De mini decoder in de slaapkamer vertikt het te connecteren met het net. Plc heeft 3 groene lichtjes. Plc en mini decoder zijn niet stuk. Werken wél op de tv in de keuken maar niet in de slaapkamer. De decoder in de slaapkamer werd reeds 3 maal vervangen op 2 jaar tijd. Altijd hetzelfde senario. De nieuwe decoder werkt een paar maanden goed. Dan begint de achteruitgang. Vertraging in het beeld, geluidsvervorming dan blokjes in het beeld in HD, later ook in niet HD. Tenslotte niks meer. Geen internet problemen, geen probleem met tv 1 ,tv 2. Wél praktisch geen wifi ontvangst in de tuin. 7 keer bellen met de klantendienst heeft ook niks bijgebracht. Knopjes duwen, resetten, rebooten, allemaal niks ! Hoe groot moet de schade, of de ergernis worden alvorens een proximus medewerker ter plaatse komt om een probleem op te lossen ? De modem vervangen hoeft niet volgens de klantendienst. Wifi bridge installeren kos
Factuur ontvangen waarop onderaan wordt uitgelegd wat er allemaal opslaat! Bij mij komt er zo maar opeens 4 euro bij!! 2 euro voor mijn Familus Pack en nog eens 2 euro voor mijn voetbal bundel...vind dit toch wel van het goede teveel, we zitten al bij de duurste internettarieven van de omliggende landen. Bij Telenet juist hetzelfde, las dat er daar veel klanten zijn overgestapt naar Orange.
Op 5 November heb ik een Iphone met BIZ abonnement Besteld in de proximus online winkel. Ik krijg de Bestelbevestiging op mijn email. Samen met de factuur. In de email heb ik: "Status of your order" met een link die niet meer werkt. "Delivery of equipment Your order will be delivered for free between 08h and 17h at the address and date of your choice. You will receive an e-mail with the confirmed delivery timeslot." Bij de bestelling had ik mijn bank nummer ingegeven, maar er was tot nu toe niets uit mijn bank gegaan. Op het factuur staat: Delivery at the address of your choice: Date: 06/11/2018 Ik had al tientallen keer naar Proximus gebeld over deze probleem, niemand weet daar iets over, en ze kunnen de bestelling niet terug vinden, ik woord de hele tijd doorgestuurd naar een andere persoon, andere nummer... Ik ben ook bij de proximus winkel gewest en ze stuurden mij terug naar de online support.. Nu weet ik niet zeker wat ik ermee moet doen... Ga ik deze nog kr
Hallo! Wij hebben al een week last met onze wifi verbinding, plots snachts is onze wifi weg gevallen, we moeten nu een wachtwoord ingeven om erop te kunnen maar zelfs daarmee lukt het niet. Al alles eens opnieuw opgestart en gedaan, maar er brand steeds een rood lampje op de adapter. Iemand die me kan helpen? Groetjes ?
Beste, Als ik HD wil activeren op mijn proximus decoder (V5) krijg ik de melding "Uw bandbreedte volstaat niet om programma's in HD te bekijken". Ik heb de lijn even nagekeken en heb zo'n 18Mbit download en 5Mbit upload ; niet spectaculair, maar zou toch voldoende moeten zijn om in HD te kunnen kijken. Ik heb ook gelezen dat dit een probleem zou kunnen zijn als je 2 decoders hebt, maar ik zie de link niet goed eerlijk gezegd; heb 1 decoder afgezet (die ik toch niet gebruik), dus zou ik verwachten dat HD dan gewoon werkt, maar nog steeds niets... Iemand een idee? Vriendelijke groeten, Bart
Ik probeer bestanden te kopieren (+- 1 Terrabyte) van een NAS naar een NAS. Alles begint goed, maar na een tijdje vertraagt het netwerk, tot het soms helemaal wegvalt. Ik heb copies geprobeerd zowel met de windows copy functie als met het robocop programmaatje. Bovendien heb ik de laatste 2 weken ook problemen met mijn TV verbinding (via WiFi) waarbij eerst blokjes verschijnen en soms het beeld bevriest. Herstarten van de modem is dan meestal de oplossing, maar wel storend als je een programma aan het volgen bent.
Ik werk met een herlaadkaart en er is nog 7,89 Eur beschikbaar en vanuit Turkijke lukt het niet een sms te sturen Ik krijg een sms van Proximus dat mijn krediet ontoereikend is Hoe komt dat . Vervaldatum is het niet
Ik heb sinds vorige zaterdag een nieuwe vaste lijn thuis met paket "Tuttimus L" en ik zie op MyProximus dat er zijn automatische oproepen naar de telefonnummer 1212. Niemand bij me heeft die oproepn gedaan en, dat is raar, die oproepen zijn altijd 's avonds ofwel 's nacht (v.b. Om 3 uur). Die opropen duren 2 ofwel 7 seconden en zijn duur omdat 1212 een special nummer is. Ik heb al met klantendienst gesproken en zij zeggen dat ik heb die oproepen gedaan maar dit is niet waar! Ik ben zeker! Ik heb op mijn toestel geen oproep naar 1212. Heeft iemand anders dit probleem? Kan iemand me helpen? is er in België een consumentendienst dat kan ik bellen? Ofwel kan ik direct met politie praten? Sorry maar ik ben italiaans en ik weet niet hoe werkt in die situatie. Ook sorry als mijn Nederlands niet helemaal correct is. Mvg Stefania
Nummer 080099696 kan mij succesvol identificeren, maar de desactivatie van de oude decoder lukt niet door een technisch probleem. Ik wordt doorverbonden naar een medewerker en dan .... ping de verbinding is verbroken (al 3 keer geprobeerd). De nieuwe decoder kan dus niet geïnstalleerd worden. Wat nu? Ook nummer 080022800 onbereikbaar.
Op vrijdag 14/09/2018 een Iphone 8 plus 64 GB Space Grey online besteld EN BETAALD. Nu meer dan een maand verder en nog steeds mijn aankoop NIET ontvangen !!! Bij Proximus "zijn ze ermee bezig".... Ondertussen krijg ik ontelbare mails, smssen.... valse beloftes dat mijn toestel zal geleverd worden, DOCH... : NOPPES !!! WAN/MALAFIDE praktijken zijn dit !! Ze bieden promoties aan op hun websites, gsm toestellen die je online voordeliger als in de winkel kan aankopen, je moet uw aankoop ook onmiddellijk betalen, maar je krijgt je toestel niet geleverd !! Proximus, jullie interne organisatie loopt GRONDIG FOUT !! Ik overweeg om naar een andere provider over te stappen !
Als prepaid klant heb ik op 27 september via de webshop een abonnement met IPhone SE besteld en betaald. Deze zou binnen de drie werkdagen geleverd worden en het abonnement geactiveerd. Toen ik na een week niets meer had gehoord en mijn abonnement nog steeds niet geactiveerd was besloot ook te bellen naar de klantendienst. Daar werd ik van her naar der gestuurd om uiteindelijk altijd weer bij dezelfde te landen zonder deftig antwoord of reden waarom. Na twee weken hetzelfde liedje bij de dienst die instaat voor de webshop, nog steeds niets wijzer. Nochtans op de dag van aankoop een bestelbevestiging én betaalbevestiging ontvangen alsook een voorlopig contract voor mijn abonnement met iPhone, maar verder niets. Mijn nonkel werkt in een Proximus winkel dus na twee weken het probleem aan hem doorgespeeld maar ook hij krijgt geen deftige respons. Via Proximus chat (messenger en de website) geprobeerd en ook daar gebeurd er gewoonweg niets, er wordt geen actie ondernomen en we worden niet o
KOOP GEEN GSM TOESTELLEN ONLINE WANT JE KRIJGT ZE NIET !! Op 14/09/2018 kocht ik online een Iphone 8PLUS 64GB aan EN TEVENS ONMIDDELLIJK betaald. Veel bla-bla, eerst was het toestel er wel dan weer niet dan weer wel..., ontelbare smsjes, ontelbare mails dat het toestel mij zou geleverd worden, doch NJET !! VEEEEL geduld moest ik uitoefenen en mij ondertussen telkens valse beloftes maken tot uiteindelijk 2 maand na aankoop ik vandaag te horen krijg dat er GEEN Iphone 8PLUS 64GB voor mij beschikbaar is ! Hoe straf! Hier op het forum lees ik dat ik niet de enige ben die dit meemaakt, nog andere mensen die reeds maanden wachten en die hun aankoop niet krijgen. Louche zakes van Proximus; ze laten mensen online een toestel aankopen EN MOET ONMIDDELLIJK betaald worden (online aankopen = voordeligere prijs dan in winkel) maar uiteindelijk krijgen mensen hun toestel NIET. Proximus belooft mij nu dat ze mijn geld gaan terugstorten, ik mag hopen dat ik mijn geld SNEL terug gestort krijg wa
Een maand geleden ongeveer de nieuw aangeboden decoder geinstalleerd. Synchronisatie beeld en geluid niet meer OK. Helpdesk kon niet helpen, technieker langs geweest, niks hielp, nieuwe decoder aangesloten. Nog steeds niet OK. Je wordt er gewoon gek van..... Nochtans werkte alles perfect met de oude decoder. Ik overweeg, tegen mijn zin, om over te stappen naar telenet. Help. Aub...
Hoi, ik kocht een nieuwe LED TV TYPE Neufunk NK39C9HD /T ik probeerde deze TV in te stellen op mijn Proximus remote (is gewoon veel handiger dan verschillende remotes te gebruiken) ik probeerde op mijn V4 en V5 remote die ik thuis heb en probeerde door eest De fabrieksinstellingen van de afstandsbediening te herstellen en dan via de Automatische methode of via de manuele methode met code 1970 op V5 en 4970 op V4. NO luck - krijg deze TV niet compatibel met PXS remote help anyone? enig idee hoe dit op te lossen
Gisteren (12/9) werd de Apple Watch series 3 Cellular gelanceerd. Alleen, nog geen datum voor de cellular versie in België. Wanneer verwacht Proximus dat de onderhandelingen met Apple rond zijn? M.a.w. wanneer mogen we het toestel in België verwachten? We wachten vol ongeduld! https://www.apple.com/apple-watch-series-3/
Hallo forum gebruikers! Misschien heeft u gemerkt dat Proximus op sommige kanalen zijn communicatie aanpast om dichter bij onze klanten te staan. Zo zijn we van de "U-aanspreking" overgestapt op de "jij-aanspreking" op onze Messenger- en Chatkanalen. Het publiek is natuurlijk jonger, maar wij denken dat het in dit digitale tijdperk belangrijk is om directer, preciezer, meer vertrouwelijker, en dus informeler te zijn 😉 . Daarom denken wij dat de "jij" meer op het net past dan de "U". Op een forum is de toon heel anders. We bevinden ons niet langer in een privé-conversatie, maar op een openbaar kanaal, met meerdere gebruikers van verschillende leeftijden die kunnen meelezen, zonder noodzakelijke interactie. Dus, wat vindt u ervan? Moeten we de "u" op het forum houden, of moeten we de "jij" gebruiken? Reageer, geef ons uw mening, leg uw keuze uit. Wij zullen onze keuze dus aanpassen aan uw mening. Als de "jij" de overhand heeft, zetten wij ons in voor een meer vertrouwde toon. Uiteraa
Opeens is in PROXIMUS Cloud mijn map met afbeeldingen (foto's) op al de toestellen waar ik cloud gebruik verdwenen. Kan ik deze terug herstellen ? Heb reeds cloud terug geïnstalleerd op één pc maar zonder resultaat. Map is nog steeds onvindbaar.
Hoelang duurt het om het pakket All Sport te activeren ?? Al 2 keer gebeld nog steeds niets ....... en dit al van gisteren avond 17 u ..... ,
Ik krijg volgende melding : Abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account. Ik heb echter MyProximus en daar staat Proximus TV Applicatie als oké bij de opties.. Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt
naar een proximus winkel in sint kruis geweest om inlichtingen te vragen. resultaat: ze waren aan het lachen....onbeschoft...en werd vernederd. al heb je moeilijke klanten...dan moet je proberen om rustig verder te gaan. echt onprofessioneel in deze winkel ben je zeker geen koning maar een stuk vuil.
Sinds de laatste update kan ik mijn opnames niet meer bekijken op mijn Macbook via Safari, Firefox of Chrome. Wanneer wordt dit opgelost?
case nummer: 35501920 Ik heb op 31/08/2018 een online bestelling gedaan van een samsung s9 midnight black. Online staat dat de bestelling is ontvangen maar we zijn nu 7 dagen na de opgegeven ontvangst datum en het toestel is nog steeds niet aangekomen. Via de telefonische help- desk kunnen ze mij niet verder helpen. Net voor de 2de maal in het contact centrum geweest waardat mij werd vertelt dat er ondermijn naam geen bestelling is. Het toestel is volledig betaalt en ik heb ZEER dringend een nieuw toestel nodig. Op klachten mails word er niet geantwoord ( misschien omdat ik mijn geduld heb verloren en onbeschoft ben geweest ? ). Ik vind het zeer jammer dat iemand die klant wil worden van de ene naar de andere plaats wordt gestuurd zonder een duidelijk antwoord. Ik had dit probleem liefst zo snel mogelijk uit de weg willen helpen, helaas heb ik geen tijd meer om wederom 5-7 werkdagen te wachten. Dus ik had via deze weg graag een oplossing gehad zonder me te moeten berusten op he
Bij de meeste zenders kan je bij de opname instellingen kiezen voor serie opname ( één, canvas, vtm, fox enz) waarom is dit bij de zender AMC niet mogelijk? Ik moet elke aflevering apart ingeven om op te nemen en soms vergeet ik dat wel eens en mis ik dus een aflevering. mvg jean
Ik bestelde vandaag mijn kado film : the circle. Die is echter zonder geluid. Kan ik opnieuw the circle huren met geluid?
Sommige berichten die inkomen op .skynet.be kan ik niet openen De blauwe indicator blijft hangen en gaat over en weer. Kan de berichten wel doorsturen naar mijn gmail.com adres waar ik ze wel kan openen ? Dank
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.