Vraag

Belkrediet

  • 26 July 2018
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Ik werk met een herlaadkaart en er is nog 7,89 Eur beschikbaar en vanuit Turkijke lukt het niet een sms te sturen
Ik krijg een sms van Proximus dat mijn krediet ontoereikend is
Hoe komt dat . Vervaldatum is het niet

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo , kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan bekijken we het verder voor jou. Ik vermoed dat je voor het laatst een dataverbinding hebt gemaakt, of achterliggend een app hebt vergeten te sluiten en dat deze 7,89 euro voor dat zal gebruikt worden, en dat deze gereserveerd staat hiervoor. Maar we kijken het na als je jouw gsmnummer even doorstuurt. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Als dat lukt dan zou ik graag hebben dat het bij mij ook wordt uitgevoerd... Het bericht "uw krediet is ontoereikend" heeft blijkbaar uitsluitend betrekking op "data", wel zet het er dan bij... kleine moeite hé. Nu wek je de indruk dat we ook niet meer kunnen bellen. Zal ik alvast een (c) nemen op deze oplossing?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Michel,
Dat kunnen we van hieruit niet zomaar aanpassen al versta ik je standpunt wel.
Mvg, Wilfried

Reageer