Ik heb sinds vorige zaterdag een nieuwe vaste lijn thuis met paket "Tuttimus L" en ik zie op MyProximus dat er zijn automatische oproepen naar de telefonnummer 1212. Niemand bij me heeft die oproepn gedaan en, dat is raar, die oproepen zijn altijd 's avonds ofwel 's nacht (v.b. Om 3 uur). Die opropen duren 2 ofwel 7 seconden en zijn duur omdat 1212 een special nummer is. Ik heb al met klantendienst gesproken en zij zeggen dat ik heb die oproepen gedaan maar dit is niet waar! Ik ben zeker! Ik heb op mijn toestel geen oproep naar 1212.
Heeft iemand anders dit probleem?
Kan iemand me helpen?
is er in België een consumentendienst dat kan ik bellen? Ofwel kan ik direct met politie praten?
Sorry maar ik ben italiaans en ik weet niet hoe werkt in die situatie.
Ook sorry als mijn Nederlands niet helemaal correct is.
Mvg
Stefania
Antwoord
Automatisch oproepen naar 1212
Beste antwoord door jonathandr
mijn excuses, ik bedoelde twitter in plaats van facebook
Om het antwoord kort samen te vatten ;
aangezien ik zelf geen inzicht heb in uw telefoongeschiedenis heb ik dit doorgegeven aan een andere dienst
zij zullen nakijken wat er gaande is met deze korte oproepen en hoe deze tot stand zijn gekomen
zij zullen u hiervoor contacteren op uw gsmnr
mvg
Om het antwoord kort samen te vatten ;
aangezien ik zelf geen inzicht heb in uw telefoongeschiedenis heb ik dit doorgegeven aan een andere dienst
zij zullen nakijken wat er gaande is met deze korte oproepen en hoe deze tot stand zijn gekomen
zij zullen u hiervoor contacteren op uw gsmnr
mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

