Nummer 080099696 kan mij succesvol identificeren, maar de desactivatie van de oude decoder lukt niet door een technisch probleem. Ik wordt doorverbonden naar een medewerker en dan .... ping de verbinding is verbroken (al 3 keer geprobeerd).
De nieuwe decoder kan dus niet geïnstalleerd worden.
Wat nu? Ook nummer 080022800 onbereikbaar.
Bladzijde 1 / 1
Ja nu is het al 22u dus komt er hier op het forum ook niemand meer langs van het proximus team en aangezien je telefonisch niet de helpdesk en ook het desactivatie nummer niet werkt dan zal het wachten zijn tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen.
Jeannine, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan kijken we het even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je me de serienummer doorgeven van de decoder die van de lijn verwijderd mag worden (of als je die niet hebt, die dat moet blijven). Dan zal ik hem van hieruit verwijderen.
serienummer van de te verwijderen decoder : SN 160364460
Jeannine, deze is voor je verwijderd.
Fijne dag nog.
Grtjs, Charlotte
Fijne dag nog.
Grtjs, Charlotte
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.