Opeens is in PROXIMUS Cloud mijn map met afbeeldingen (foto's) op al de toestellen waar ik cloud gebruik verdwenen.
Kan ik deze terug herstellen ?
Heb reeds cloud terug geïnstalleerd op één pc maar zonder resultaat. Map is nog steeds onvindbaar.
Bladzijde 1 / 1
Louter ter bijkomede info (wel geen directe oplossing voor je probleem):
voor hulp van een proximus medewerker zal je moeten wachten tot maandag als ze terug op het forum langskomen...
voor hulp van een proximus medewerker zal je moeten wachten tot maandag als ze terug op het forum langskomen...
Dag Martin,
Ik heb het probleem kunnen oplossen door mijn afbeeldingen (foto's) die ik gelukkig bewaard had terug op te laden en de afbeeldingen worden nu perfect opnieuw gesynchroniseerd op alle toestellen.
Het is dus blijkbaar altijd nuttig en nodig om ook van de bestanden opgeslagen in de cloud een back up te maken op een of meerdere lokale pc's. In dat verband had ik willen vragen of de functie back-up op het dashboard daarvoor kan gebruikt worden en hoe dit dan dient te gebeuren. Alvast dank voor de hulp !
Ik heb het probleem kunnen oplossen door mijn afbeeldingen (foto's) die ik gelukkig bewaard had terug op te laden en de afbeeldingen worden nu perfect opnieuw gesynchroniseerd op alle toestellen.
Het is dus blijkbaar altijd nuttig en nodig om ook van de bestanden opgeslagen in de cloud een back up te maken op een of meerdere lokale pc's. In dat verband had ik willen vragen of de functie back-up op het dashboard daarvoor kan gebruikt worden en hoe dit dan dient te gebeuren. Alvast dank voor de hulp !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.