Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste In een Proximus Center heb ik mijn gsm-nummer laten toevoegen aan een Tuttimus-abonnement (ter vervanging van ons 'Internet Comfort Pack'). Nu krijg ik bij het opstarten van mijn gsm de volgende melding: 'registratie simkaart mislukt', waardoor alleen noodoproepen mogelijk zijn. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt! Vriendelijke groet Een bijzonder trouwe klant 😉
Wederom Proximus TV en internet uitgevallen, alle mogelijke stappen gedaan en nu blijft Bbox knipperen op DSL. Ben het echt beu om telkens te moeten bellen voor oplossingen die duidelijk niet helpen. Al sinds de installatie 6 jaar geleden hebben wij maandelijks problemen... Laatste keer is mij verteld geweest dat ik Happy House moest contacteren en dat zij zouden langskomen binnen enkele dagen (wel we zijn nu 34 dagen verder en ik wacht nog steeds op een antwoord van hen...). Elke keer hetzelfde liedje en er word eigelijk niets aan gedaan spijtig genoeg.
Sinds donderdag ben ik proximus klant. Ik heb een abonnement met smartphone. De verbinding met mijn vorige provider werd donderdagavond al verbroken maar ondertussen heb ik nu (zondag) nog steeds geen verbinding met Proximus. Ik ben dus al 3 dagen onbereikbaar. Ik ging al langs in mijn proximus winkel en ze zeiden dat ze er mee bezig waren maar dus nog altijd geen succes...
Hallo, Door onze eigen fout werd een factuur te laat betaald en sta nu op minimumdienst. Even gebeld naar klantendienst, maar mijn verbazing was groot toen de medewerker me zei dat het nog minstens 3 werkdagen kan duren vooraleer alles terug normaal werkt. Ik kan zelfs geen betalingsbewijs doorsturen? Ivm met de feestdag 1/11 kan het pas maandag zijn... is dit nu echt de enige manier??? In dit digitale tijdperk???
Beste allemaal Factuur 20 dagen over tijd en onze diensten op minimum (sorry vind ik niet normaal) en wel om de volgende redenen. 1 Waar blijft aanmaning 2 als je belt wordt je soms bot behandelt 3 we zijn al jaren klant 4 zeer starre houding eerst betalen dan weer onze diensten,dit kun je toch niet maken in deze tijd als je 20 dagen met 1 factuur te laat bent. We wachten al 2 jaar op compensatie door alle problemen na verhuizing en ergste telefonisch beloven ze je alles en gewoon naar jaar weer zonder antwoord c.q. oplossing dossier gesloten (zonder 1 enkel schriftelijk antwoord) wel klant die 20 dagen te laat is met 1 factuur afsluiten. Triest dit en nee zeg niet dat ik niet mede schuldig ben als 2 of 3 facturen waren zou ik zeggen hun gelijk, maar nogmaals dit slaat nergens op
Ik heb al jaren internet maxi als onderdeel van een pack. De huidige theoretische download snelheid zou volgens Proximus 100Mbps moeten zijn. Dat is dus bij mij NIET het geval. Om een of andere reden staat deze zowel in mijn abonnement als in de modem (een BBox2) op 27.7Mbps. In mijn abonnement: In de modem: Mijn reele surfsnelheid ligt - binnen de aanvaardbare marges - in lijn met mijn 27.7Mbps En VDSL2 is beschikbaar op mijn adres...
Hallo, Elke keer wanneer we onze decoder opstarten krijg ik volgende foutmelding: Er ging iets verkeerd (SYS_1) Onverwachte fout_ Als de decoder niet meer reageert, schakel hem dan even uit. Uitschakelen met de afstandsbediening is geen mogelijkheid dus reboot ik de decoder. Dat werkt dan weer wel maar kan toch niet de bedoeling zijn. Iemand een idee wat hier aan de hand is? Alvast bedankt voor de hulp.
Hoe komt dit dat mijn factuur 245€ is ? Ik heb anders nooit zoveel
Beste, Wanneer zou ik Proximus kunnen aansluiten in onze straat? Kunnen jullie ingeplande veranderingen/verbeteringen zien in jullie netwerk? Mvg
Dag allen, zonet is de technicus buiten gestapt, hij zou graag de centrale op het werk hier vervangen. als de centrale vervangen zou zijn, zouden we weer met 8 tegelijk naar buiten kunnen bellen, wat nu 6 is. ik heb even overlegd en ze zouden hier op het bedrijf opteren om die lijn die niet gebruikt wordt op te zeggen. Ik had gezegd dat ik het zou uipluizen hoe dat moet gebeuren, alleen vind ik het nergens, kan iemand me laten weten hoe dit in zijn werk gaat? wat heb ik nodig van nummers,.... groeten
Sinds een week heb ik geen TV omdat er een nieuwe wifi-router tussen jullie modem en jullie TV bakje staat. Ik heb hiervoor naar jullie technische dienst gebeld. En die gaven dit als antwoord: -Jullie ondersteunen jullie dienst niet als er een 'vreemde' router tussen jullie modem en de TV staat (Hoezo? Routers zijn common things zoals TV's. Of ondersteunen jullie dan ook geen TV's als ze niet bij jullie gekocht/gehuurd zijn? In welke eeuw leven ze bij Proximus?) -Jullie willen de modem van jullie liever niet verhangen want hij moet zo dicht mogelijk bij het punt waar het signaal binnenkomt zijn (=Kelder! Wat voor wifi signaal heb je dan?) -Jullie willen hem wel komen verhangen aan 85 euro (Serieus? Wie hing hem dan op de verkeerde plek in de eerste plaats?) -Het is waarschijnlijk een instelling op je nieuwe router maar wij kunnen je daar niet bij helpen. (Wie dan wel?) -Neen, wij hebben geen lijst van routers die wél werken met onze modem -Je kan een wifi booster hu
Goed bezig Proximus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinds 13/11 is ons internet en Tv uitgevallen, wij hebben een afspraak gemaakt en deze zou doorgaan op 15/11. Voor deze afspraak heeft mijn echtgenote een dag vakantie genomen. De technieker heeft gebeld op onze vaste lijn met de melding dat hij binnen de 20 min zou ter plaatse zijn. Wat ons verbaast is dat we een mobiel nummer hadden doorgegeven om contact te maken. Technieker heeft in totaal een +/- 4u bezig geweest. Er is hier veel mis gegaan, waaronder op een bepaald moment de vaste lijn plots een ander nummer had. Toen vroeg hij mijn echtgenote om een Dafalgan omdat hij tandpijn had, mijn echtgenote heeft deze natuurlijk gegeven. Dan moest er een nieuwe kabel getrokken worden, plots waren de contactdozen niet goed meer. Dan was het de modem die moest worden vervangen, dan heeft hij de kabel uit de muur getrokken aan de buitengevel. Complete chaos. Toen belde hij naar zijn volgende klant met de melding dat hij ter plaatsen ging
ik heb per ongeluk een opname verwijderd ,een film Left to Die die onlangs was op Vitaya… hoe kan ik dat terug krijgen? groetjes suzana
Geraak niet binnen in Myproximus, schroefje blijft draaien...Ben ik alleen ? moet voor vragen naar de chat maar die ligt nu ook plat...
Proximus lanceert zijn eindejaarscampgane "Iene Miene Mutte", voor onze nieuwe klanten! U kunt ofwel een Smart TV ? , een Smart speakers set van Sonos One ? of een Playstation 4 ? kiezen voor slechts 69€! Deze promo is bedoeld om nieuwe klanten te overtuigen klant te worden bij Proximus, en een nieuw internet abonnement te nemen in een Tuttimus pack. Echter, dit soort acties kunnen we in de toekomst herhalen, en daarom willen wij bij al onze klanten polsen welk geschenk jullie het best lijken! Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken ?? Stellen jullie een ander geschenk voor ?? Laat het ons weten !! Wat is jullie voorkeur ? ? ? ? ???
Beste, Sedert gisterenochtend en nu dag erna nog steeds geen internet thuis. Ik heb een eigen zaak in kinderanimatie en de sinterklaasperiodr is de drukste periode van het jaar. Een ongeluk komt nooit alleen... alleen vindt ik dit onverantwoord en ik kan jullie zelfs telefonisch niet bereiken. Dit veroorzaakt een enorme schade aan mijn bedrijf en mijn gezondheid. Tracht zaken via gsm grotendeels af te handelen en zit tot s nachts bezig, maar kan niet alles doen. Graag dringend actie en terugkoppeling aub. Marissa De Kever
Al 24u geen internet en tv! Bij het 0800-nummer kom ik niet verder dan: "u kunt momenteel hinder ondervinden van een incident dat heeft plaatsgevonden op ons netwerk, Proximus stelt alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen". Chat werkt niet. Ik zou graag meer informatie willen over dit incident. Wat is er precies aan de hand? Welke termijn hebben jullie in gedachte om dit probleem op te lossen?
Ik heb Proximus tv met een decoder. In het weekend zijn we vaak in Nederland waar ik Proximus tv wil kijken of mijn opnames via de app op mijn iPad naar een tv scherm via een HDMI kabel. Het lukt bij alle app’s en programma’s, behalve bij de Proximus tv app. Weet iemand hoe het wel lukt?
Hallo, Ik gebruik nog steeds mijn email "@skynet.be". In MyProximus staat er mijn email "@proximus.be". Ik kan nu inloggen met het "@proximus.be" mail, maar al mijn mails van "@skynet.be" zijn niet te zien. Kunnen deze gekoppeld worden op een of andere manier? Of hou kan dit opgelost worden? Alvast bedankt voor de info. Vriendelijke groeten, Tom
Hallo ik heb een uur geleden ongeveer geen internet verbinding opeens is dit echt een technische storing of wat moet ik nu doen? Het is maandag en ik betaal altijd op tijd, ik heb mijn modem herstart meerdere keren en telkens geen internet verbinding. Lampje gaat zelf niet aan van internet. Wat moet ik nu doen? Ik werk alle dagen tot 17u ...
Beste Ik krijg heel de tijd de melding dat mijn gebruikersnaam niet correct is bij Proximus Fon terwijl ik 100% weet dat het correct is en hetzelfde emailadres werkt wel bij Smart Wifi.
Ik ga een nieuw magazijn bouwen en er lopen 2 proximus kabels over mijn terrein ( gegevens volgens klip plan). De aannemer vind deze niet en wil voor alle zekerheid dat jullie komen aanduiden waar deze zich bevinden voor hij met graven begint. Adres van nieuwbouw: Meiboomstraat 3B, 2820 Bonheiden Bij wie kan hiervoor terecht ?
Sinds april heb ik een Bizz All-in abonnement. Bij de veelgestelde vragen stond er dit over bellen met de vaste lijn naar het buitenland: Blijkbaar was dit niet bij iedereen bekend want ik heb elke maand om een credit nota moeten vragen. Het ging om heel kleine bedragen, maar het pricipe telt (soms). Nu bekijk ik de website weer en blijkbaar is dit veranderd: Is deze wijziging gemeld ergens? Ik kan me niet herinneren daar bericht van gekregen te hebben. Als ik nu de algemene voorwaarden lees, staat daar: Mijn vraag is simpel: kan iemand van proximus nu eens duidelijkheid verschaffen hoe het zit met bellen naar het buitenland met de vaste lijn? Afgaande op de voorwaarden zou ik denken dat 1000 minuten zijn inbegrepen. Bedankt alvast!
Hallo allemaal Mij valt het op als ik afstem op RFM TV. Ik het logo zie in de infobalk onderaan van MCM POP. Kan dit aangepast worden? Waarschijnlijk na een update van mijn v5 mini decoder. Timm1983
Sinds vrijdagochtend zitten wij thuis zonder internetverbinding (regio Berchem, Antwerpen). Gaat dit om een algemene storing, of heeft dit te maken met straatwerken in de buurt?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.