Dag allen,
zonet is de technicus buiten gestapt, hij zou graag de centrale op het werk hier vervangen.
als de centrale vervangen zou zijn, zouden we weer met 8 tegelijk naar buiten kunnen bellen, wat nu 6 is.
ik heb even overlegd en ze zouden hier op het bedrijf opteren om die lijn die niet gebruikt wordt op te zeggen.
Ik had gezegd dat ik het zou uipluizen hoe dat moet gebeuren, alleen vind ik het nergens, kan iemand me laten weten hoe dit in zijn werk gaat? wat heb ik nodig van nummers,....
groeten
Bladzijde 1 / 1
Dag Tom,
Voor telefooncentrales ken je beter een afspraak maken met de bevoegde dienst via het contactformulier:
https://www.proximus.be/nl/id_cl_exchanges/bedrijven-en-overheden/oplossingen/vaste-telefonie/telefooncentrales.html?v1=PaidSearch&v2=Semetis-SLS-Esales&v3=Google&v4=Brand&v5=Adtext&v6=Proximus%20tele...
Mvg, Wilfried
Voor telefooncentrales ken je beter een afspraak maken met de bevoegde dienst via het contactformulier:
https://www.proximus.be/nl/id_cl_exchanges/bedrijven-en-overheden/oplossingen/vaste-telefonie/telefooncentrales.html?v1=PaidSearch&v2=Semetis-SLS-Esales&v3=Google&v4=Brand&v5=Adtext&v6=Proximus%20tele...
Mvg, Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.