Skip to main content
Vraag

Geen netwerkverbinding

  • November 18, 2018
  • 2 reacties
  • 340 Bekeken

Sinds donderdag ben ik proximus klant. Ik heb een abonnement met smartphone. De verbinding met mijn vorige provider werd donderdagavond al verbroken maar ondertussen heb ik nu (zondag) nog steeds geen verbinding met Proximus. Ik ben dus al 3 dagen onbereikbaar. Ik ging al langs in mijn proximus winkel en ze zeiden dat ze er mee bezig waren maar dus nog altijd geen succes...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 18, 2018
Ter info: op zondag komen de medewerkers van Proximus normaal gezien nooit langs op het forum.
Maar op zondag kun je altijd bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 080022800.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 21, 2018
Dag Margot,
Kan je ons via deze link nog even het betrokken gsmnummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Er staat reeds een nummer 0499.......826 actief met een Epic Stories abonnement sinds vandaag 21/11/2018
Mvg, Wilfried