Skip to main content
Vraag

Mailbox skynet.be/proximus.be

  • November 19, 2018
  • 2 reacties
  • 397 Bekeken

Hallo,

Ik gebruik nog steeds mijn email "@skynet.be". In MyProximus staat er mijn email "@proximus.be".
Ik kan nu inloggen met het "@proximus.be" mail, maar al mijn mails van "@skynet.be" zijn niet te zien.

Kunnen deze gekoppeld worden op een of andere manier? Of hou kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt voor de info.

Vriendelijke groeten, Tom
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 19, 2018
Tom , je skynet mailbox staat nog aan je vorige contract gekoppeld, we kunnen deze over brengen naar je nieuw contract, stuur even een prive bericht naar Het Proximus Team met je klantennummer , recente factuur datum en activatie code (dit is terug te vinden op je factuur)

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2018
Bedankt voor de info. Bericht gestuurd.

Mvg, Tom