Skip to main content
Vraag

Registratie simkaart mislukt na aanvraag Tuttimus

  • November 18, 2018
  • 5 reacties
  • 436 Bekeken

Beste

In een Proximus Center heb ik mijn gsm-nummer laten toevoegen aan een Tuttimus-abonnement (ter vervanging van ons 'Internet Comfort Pack').
Nu krijg ik bij het opstarten van mijn gsm de volgende melding: 'registratie simkaart mislukt', waardoor alleen noodoproepen mogelijk zijn.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet
Een bijzonder trouwe klant 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • November 18, 2018
Ter info: op zondag komen de medewerkers van Proximus normaal gezien nooit langs op het forum.
Maar op zondag kun je altijd eens bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 080022800.
Hopelijk kunnen ze u daar wat verder helpen en anders is het afwachten tot morgen als iemand van het proximus team hier terug langskomt op het forum.

  • Apprentice
  • November 18, 2018
Bedankt voor je reactie, Martin, gelukkig ben ik geduldig van aard.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 21, 2018
Dag Bert,
Heb je reeds een klantennummer?
Over welk gsmnummer mag het gaan aub?
Wat is de simkaartnummer?
Graag PM via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg, Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2018
Beste Wilfried

Mijn klantennummer is *******
Ondertussen is mijn smartphone al bijna 5 dagen niets meer dan een omhulsel met oplichtende toetsen.

Hopelijk kunt u mij snel verder helpen, alvast bedankt!

Martin
  • November 21, 2018
TIP: best altijd privé gegevens via Privébericht sturen (klik hier) zoals WilfriedJ ook voorgesteld heeft.