Wederom Proximus TV en internet uitgevallen, alle mogelijke stappen gedaan en nu blijft Bbox knipperen op DSL. Ben het echt beu om telkens te moeten bellen voor oplossingen die duidelijk niet helpen. Al sinds de installatie 6 jaar geleden hebben wij maandelijks problemen... Laatste keer is mij verteld geweest dat ik Happy House moest contacteren en dat zij zouden langskomen binnen enkele dagen (wel we zijn nu 34 dagen verder en ik wacht nog steeds op een antwoord van hen...). Elke keer hetzelfde liedje en er word eigelijk niets aan gedaan spijtig genoeg.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Als de mensen van proximus tot aan je bbox tot nu toe niks abnormaals vast gesteld hebben dan zouden ze kunnen uw bbox omruilen indien dit nog niet gebeurd is.
Sander, een Happy House interventie moet aangevraagd worden via de website en de dag zelf wordt je voor een afspraak gecontacteerd. Ik zie ook niet dat dit is gebeurd. Je kan dit via onderstaande link doen. Als het nodig is om een toestel te laten vervangen, dan zal hij dit ook voor je inorde brengen:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html
https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html
https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html
Nogmaals aangevraagd, was vorige keer aangevraagd door mijn vrouw aangezien ik niet thuis was, maar op mijn account dus raar dat dit niet zichtbaar is. Eens zien of ik nu reactie krijg...
Je geeft ons maar een seintje! Grtjs, Charlotte.
Als je al 6 jaar continu met problemen zit en een technieker deze niet kan oplossen, waarom verander je dan niet van ISP ?
Dat is de volgende stap. Lang genoeg geduld gehad. Nu dan toch verbazend snel een tel gehad van Happy House, ze kunnen wel pas 10/12 komen dus voor zover de enkele dagen die mij gezegd werden tijdens mijn vorige gesprek. Als dit weer eens op niets uitdraait dan verander ik van ISP
harde reset doe ! kijk hier https://www.youtube.com/watch?v=1RNkAdGsrnY
decoder reset https://www.youtube.com/watch?v=Zd9pr4BltYs
controleer ook eens of de kabel niet beschadigd zijn of er goed inzitten , heb het reeds meegemaakt bij vrienden, bij het poetsen of iets dergelijk waren de kabels min of meer losgekomen .
NB: Het valt nog wel voor dat de fout zich voordoet op de poort van de lijnkaart in de ROP waar je bbox op aangesloten is en de technieker je op een andere poort moet aansluiten wat ook som voorvalt dat de NTP2007/TF2007 (aansluitdoos/vdsl filter) moet vervangen worden al valt dit niet zo frequent voor maar het kan want bij mijn pa zijn beide problemen al voorgevallen.
Dus zelf na herstart/reset en vervanging van de bbox kan het probleem zich nog voordoen, maar je moet natuurlijk ergens beginnen om het probleem te kunnen lokaliseren.
Dus zelf na herstart/reset en vervanging van de bbox kan het probleem zich nog voordoen, maar je moet natuurlijk ergens beginnen om het probleem te kunnen lokaliseren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.