Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo Ik heb vandaag het nieuwe factuur ontvangen met extra 3 euro...normaal krijg ik mijn factuur 56.35 euro ...nu is het 59 euro en ik heb niks veranderd in mijn pack (internet comfourt). Kunt u het misschien nakijken? Lijnnummer: 011 xxx [Edit Wim: nr verwijderd, zit in onze database] MVg
Ik heb thuis recent proximus laten installeren. Op mijn werk echter werk ik met telenet en gebruik ook de mailadressen die ik heb van telenet. Ik heb mijn laptop en iPhone zo ingesteld dat ik op het proximus wifi netwerk zit thuis maar kan ineens geen mail meer ontvangen met mijn telenet mail adressen. Het is voor mij niet mogelijk te switchen naar proximus mailadressen omwille van professionele redenen. Wat moet ik dus doen om gewoon mijn (telenet) mail te kunnen ontvangen en sturen thuis op mijn proximus wifi netwerk. Iemand een idee???
Sedert maandag ( update/nieuwe lay-out webmail ) zijn alle mappen die ik zelf aangemaakt had in de "oude" lay-out verdwenen !!! In die mappen staan belangrijke gegevens opgeslagen. Hoe kan ik die recupereren ? Het valt mij ook op dat ik sedert maandag nog amper mails ontvang ...
Heb net mijn eerste factuur ontvangen met de nieuwe prijzen. Ik zie nu dat in mijn maxi pack het boeket nature & discovery aangerekend wordt, 4 euro. Entertainment staat nog altijd 0 euro. Is nature & discovery nu te betalen? Heb daar wel niks over gezien dat dit nu te betalen zou zijn.
Beste Vandaag staat op mijn factuur volume pack 50 GB? ik heb al 10jaar int.start +tv en heb altijd 150 GB gehad mogen ze dat zomaar ineens veranderen naar minder? Grtjs joan
Beste, Telkens ik in de proximus TV app probeer in te loggen, krijg ik de melding dat ik geen toegang heb. Nochtans staat deze functie wel in het groen geactiveerd in MyProximus. Kan u dit even nakijken? Bedankt!
Wanneer ik de app my proximus op start komt er bij verbruik geen gegevens . er blijft altijd een cirkeltje draaien. Hoe kan dit opgelost worden ???
Beste, Mijn echtgenote en ik hebben allebei een full control abonnement, het probleem is nu dat bij geen van beide toestellen imessage noch facetime kunnen geactiveerd worden, kan dit probleem worden opgelost? Sem
om mijn hoogbejaarde moeder te helpen volg ik haar betalingen op.. november/december staat de media bol dat Proximus nog steeds de huur aanrekent voor telefoontoestellen.. Begin december 2017 melde ik via de klantendienst dat we de huur van het telefoontoestel U 77 wenste te beëindigen. Na het doorgeven van klantnummer, telefoonnummer, naam, adres,... kreeg ik het antwoord . het is genoteerd en komt in orde. op de afrekening van half december 2017 stelde ik vast dat dit nog steeds vermeld en aangerekend werd. Ik contacteerde ( ruim 20 minuten wachten!!!) opnieuw de klantendienst.. Sorry voor de overlast maar ik zien het niet genoteerd maar na vermelding van weer de noodzakelijke gegevens krijg ik de belofte dat het nu genoteerd is en zeker niet meer zal aangerekend worden... factuur van 12 januari 2018: nog steeds aangerekend ... tot 2 x heb ik vandaag de klantendienst gebeld . 2 x na 30 minuten aan de wachtlijn wordt de lijn afgebroken. Wat een service !!!!! wat moet ik
Ik was klant bij Proximus maar heb mijn abonnement stopgezet. Kreeg gisteren een mail dat mijn punten gedurende 3 weken nog beschikbaar zijn. Echter, ik kan nog wel inloggen op myproximus maar ik heb nergens nog toegang om mijn punten in te wisselen/te schenken aan iemand anders ! Hoe schenk ik de resterende punten aan iemand anders ?
Ik heb hier vier maanden geleden een mail gepost met vragen over mijn factuur. Nooit een antwoord op gekregen, behalve dan van een andere klant die al liet uitschijnen dat ik niet te veel hoop mocht koesteren op een antwoord. Vandaag opnieuw twee maal naar de klantendienst gebeld (twee maal een uur wachten, dan eindelijk iemand aan de lijn gekregen). Twee maal gehoord dat ik alleen een klacht kon indienen via proximus.be. Via dit forum, dus. Of eventueel kan ik een dossier indienen bij: Proximus, Koning Albert II laan 27B, 1030 Brussel. Het is het proberen waard. Want mijn aanrekeningen zijn niet in overeenstemming met de overeenkomst bij mijn aansluiting, ik werd verkeerd geïnformeerd over de bestaande formules (ik heb dat op mail), er is mij "vergeten te zeggen dat mijn tarief maar x aantal maanden geldt" (heb ik op mail) en ik wacht al zes maanden op een korting waar ik recht op heb (zes maanden geleden aangevraagd, heb ik op mail).
TV geen signaal hier in Geel
Hallo , weet er iemand hoe je gehuurde films die je bekeken hebt kan verwijderen uit de lijst gehuurde items? Alvast bedankt:)
Enkele weken gratis voetbal, ook voor wie reeds betaalde?
Tijdens een potje Call of duty WW2 (met kabel), vlieg ik er plots volledig uit en zie ik op mijn bbox3 het internet lampje rood branden. na 30 seconden is dit terug blauw... heb al wat opgezocht en blijkbaar is er sprake van een Ip adress conflict. kan dat dat mijn ip-adress blijft hangen op hun server waardoor mijn internet op mijn bbox3 uitvalt? Bbox3 is een technicolor. wat heb ik reeds gedaan: -bbox3 heropgestart (stekker uit en na 1 minuut terug in) -bbox3 gereset (knop langs achter) - port forward van de ps4 iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Op 5/01/2018 heb ik mijn abonnement voor Gsm vervangen in mijn pack tuttimus van mobilus S naar M met een ander nummer .Nu heb ik twee Gsm nummers en dit klopt niet want ik heb mobilus S een opgezegd op 5/01/2018.
Ik heb het pack Familus: tv, internet, vast toestel, 2 GSMs. Op 1 januari '18 ging de prijs van mijn Mobilus 10 (vroeger Mobile Start bis) (voor amper 20 belminuten), van 8 naar €10 en in '15 was dat nog maar €5: een prijsverhoging van 100% in 3 jaar. Is er een goedkoper alternatief binnen Familus? Of kan ik desnoods de GSMs uit het pack halen zonder het pack te verliezen? Roger Horemans, Donk 69 2360 Oud-Turnhout, klantnummer 1143516.
Beste, hieronder mijn vraag van 28 dagen geleden, door jullie na een week beantwoord. Een antwoord op mijn klacht heb ik niet ontvangen, alleszins niet van Proximus, het bedrijf waarmee ik een contract heb (ipv één of andere schimmig incassobureau). Oorspronkelijke klacht is van 21 november 2017! Beste, Gelieve me een stand van zake door te sturen van een klacht ref. 31776083. Op 21 nov. (!!!) aan jullie overgemaakt. antwoord door AzizA Hallo Stieven, jouw dossier is nog steeds in behandeling, ik heb zonet een push gedaan op jouw dossier , om deze zo snel mogelijk af te handelen. Nog een fijn eindejaar toegewenst. Groetjes, Aziz Bekijk origineel
V5 compact decoder in het verleden aangekocht als 2e decoder bij Proximus en functioneerde op het Proximus netwerk. Na overstap van Proximus naar Scarlet werkt deze niet meer, geeft melding: "SYS_2, uw decoder is niet geregistreerd". De oude V4 die we huurde van Proximus en dus eerstdaags moeten inleveren, werkt probleemloos als 2e decoder. Scarlet ondersteund V4 en V5 decoders, dan is een V5-compact toch OK niet ? Of moet deze V5-compact op één of andere manier opnieuw ergens geregistreerd worden ?
Kan dit? Hoe is dit mogelijk? Terwijl hij wel melding kreeg dat zijn verbruik beperkt is tot 60 EUR per maand en dat hij moet wachten om verder te surfen of naar 080022800 moet bellen. Dit klopt toch niet! Is er dan geen enkele bescherming? Hij heeft nog een oud abonnement +15.
Beste. Kan er iemand mij een nieuwe activatiecode of productsleutel opsturen. Onlangs ben ik verandert van 1 naar 5. Mvg enrico
Ik krijg elke maand één MMS aan het nummer 0474 000000 gefactureerd (1euro btw incl). Op zich geen groot bedrag, maar wel niet correct. Heeft nog iemand dit op zijn/haar factuur gemerkt. En wat doe ik eraan? Tine
ik kan sinds maandaggeen programmas opnemen internet werkt meer niet dan wel ik betaal sportpaketten maar de matchen zenden ze nie uit
Al een paar dagen flikkert, bibbert, het beeld op BBC Entertainment! Andere zenders oké.....
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.