Beste,
hieronder mijn vraag van 28 dagen geleden, door jullie na een week beantwoord. Een antwoord op mijn klacht heb ik niet ontvangen, alleszins niet van Proximus, het bedrijf waarmee ik een contract heb (ipv één of andere schimmig incassobureau).
Oorspronkelijke klacht is van 21 november 2017!
Beste,
Gelieve me een stand van zake door te sturen van een klacht ref. 31776083. Op 21 nov. (!!!) aan jullie overgemaakt.
antwoord door AzizA
Hallo Stieven, jouw dossier is nog steeds in behandeling, ik heb zonet een push gedaan op jouw dossier , om deze zo snel mogelijk af te handelen. Nog een fijn eindejaar toegewenst. Groetjes, Aziz
Bekijk origineel
Antwoord
Bijna 2 maanden zonder antwoord...
Beste antwoord door ThomasW
Dag Stieven,
Excuses voor het koud klinkende antwoord. Echter het klopt dat wanneer er een incassobureau bij betrokken is moeten alle klachten en betwistingen via hen passeren. Andere manieren van werken geven te veel risico of miscommunicatie, of te late communicatie.
groeten,
Thomas
Excuses voor het koud klinkende antwoord. Echter het klopt dat wanneer er een incassobureau bij betrokken is moeten alle klachten en betwistingen via hen passeren. Andere manieren van werken geven te veel risico of miscommunicatie, of te late communicatie.
groeten,
Thomas
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.