Kan dit? Hoe is dit mogelijk? Terwijl hij wel melding kreeg dat zijn verbruik beperkt is tot 60 EUR per maand en dat hij moet wachten om verder te surfen of naar 080022800 moet bellen. Dit klopt toch niet!
Is er dan geen enkele bescherming? Hij heeft nog een oud abonnement +15.
Antwoord
Dataverbruik overschreden: zoon 15 jaar moet 300 euro betalen
Beste antwoord door LorentzV
Dag Lies,
Het had inderdaad geblokkeerd moeten worden, maar door een technische storing vrees ik dat dat niet gebeurde. Dit laat ik dan ook onderzoeken door de bevoegde dienst zodat deze kost dan wegvalt en dit vermeden kan worden in de toekomst. De Wi-Fi bridge lijkt me in combinatie te zijn met de korting die jij krijgt van de werkgever. Kan je even nagaan of dit een standaard gratis toevoegsel is bij het aanbod van de werkgever?
Groetjes,
Lorentz.
Het had inderdaad geblokkeerd moeten worden, maar door een technische storing vrees ik dat dat niet gebeurde. Dit laat ik dan ook onderzoeken door de bevoegde dienst zodat deze kost dan wegvalt en dit vermeden kan worden in de toekomst. De Wi-Fi bridge lijkt me in combinatie te zijn met de korting die jij krijgt van de werkgever. Kan je even nagaan of dit een standaard gratis toevoegsel is bij het aanbod van de werkgever?
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.