Skip to main content
Al een paar dagen flikkert, bibbert, het beeld op BBC Entertainment! Andere zenders oké.....
misschien toch even proberen of het opgelost geraakt door de decoder even zonder stroom te zetten (schakelaar achteraan of via netstekker) en na hij heropgestart is of je nog hebt, want hoe eigenaardig het mss ook klinkt soms kan dit toch, zelfs al is het maar een probleem bij één zender, oplossen!
Bedankt voor de tip, inderdaad ook voor één zender werkt het...prettige zondag nog......
Voor u ook nog een prettige zondag.
Voor u ook nog een prettige zondag. Het bibbert trilt terug het beeld! Ben naar een andere zender gegaan, en ging juist terug naar BBC Entertainment en flikkert terug! Dus het is geen oplossing....dacht eerst van wel....
dan zal het toch bij de zender zelf zitten waarschijnlijk voor technische problemen met TV zou je ook op zondag kunnen bellen naar helpdesk 0800 22 800
dan zal het toch bij de zender zelf zitten waarschijnlijk voor technische problemen met TV zou je ook op zondag kunnen bellen naar helpdesk 0800 22 800 ik weet het.... maar dat zal volgende week zijn misschien....
bbox opnieuw opstarten zal waarschijnlijk ook niet helpen

ik geef dit alleen maar mee omdat ik persoonlijk bij gelijk welk probleem dit eerst probeer:

decoder stroomloos

bbox 10 sec stroomloos dan wachten tot de dsl led continu blijft branden en dan pas decoder terug opzetten.

enfin het is niet omdat ik dit doe dat je dit natuurlijk ook moet doen 😉
bbox opnieuw opstarten zal waarschijnlijk ook niet helpen

ik geef dit alleen maar mee omdat ik persoonlijk bij gelijk welk probleem dit eerst probeer:

decoder stroomloos

bbox 10 sec stroomloos dan wachten tot de dsl led continu blijft branden en dan pas decoder terug opzetten.

enfin het is niet omdat ik dit doe dat je dit natuurlijk ook moet doen 😉
Dat heb ik ook al gedaan maar geen effect op de zender......toch bedankt voor je tips....
Nog steeds bibbert het beeld! Alles al gedaan en heropgestart.... Is alleen op deze zender! Help...................🏳️
mss toch eens proberen om te bellen naar gratis nummer 0800 22 800 of ze je kunnen verder helpen.

of aangezien er nog niemand van Proximus gereageerd heeft op het forum, eens een privébericht sturen,

doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
mss toch eens proberen om te bellen naar gratis nummer 0800 22 800 of ze je kunnen verder helpen.

of aangezien er nog niemand van Proximus gereageerd heeft op het forum, eens een privébericht sturen,

doe je door te klikken op volgende ⏩link,

je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.


Hey Martin, heb een privé bericht gezonden...bedankt en nog een prettige dag.....
Hallo Cel

En nu maar afwachten of ze gaan reageren maandag 😉

Voor u ook nog een prettige dag verder.
privébericht verzonden maandag, en heb er vandaag nog wat bijgeschreven.... Als ik de ondertitels die ik alleen kan zien met ingeschakeld NL...uitschakel. Dan stopt het bibberen van het beeld!
Marcel, ik laat het controleren en hou je op de hoogte. MVG, Wim
Marcel, ik laat het controleren en hou je op de hoogte. MVG, Wim bedankt......
Nog steeds hetzelfde, nogmaals het is de enige zender waar ik de ondertitels moet inschakelen met NL....ander staan op auto....
Nog steeds hetzelfde.........................
En nog steeds hetzelfde....
Ik heb feedback gevraagd aan de ingenieurs, zodra we informatie krijgen dan laten we het je weten.
Ik heb feedback gevraagd aan de ingenieurs, zodra we informatie krijgen dan laten we het je weten. Bedankt, afwachten dan.....
Dag Marcel, eigenaardig genoeg kunnen we je probleem niet nabootsen. Ik stel voor dat we proberen met een nieuwere decoder. Kan ik via privé je gsm nummer alsook ups punt krijgen, dan zorgen we voor een omruiling



https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL. MVG, Wim
Dag Marcel, eigenaardig genoeg kunnen we je probleem niet nabootsen. Ik stel voor dat we proberen met een nieuwere decoder. Kan ik via privé je gsm nummer alsook ups punt krijgen, dan zorgen we voor een omruiling



https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL. MVG, Wim
eerst nog een vraagje .......Welke opnames ben ik kwijt? Allen de harde schijf of de andere ook?
Enkel degenen op de harde schijf normaal gezien.
Enkel degenen op de harde schijf normaal gezien. Als ik het goed heb die link van UPS volgen en daar postcode en daarna gsm nummer invullen, of van mijn vaste telefoon? Alvast bedankt....
Op de link kan je gewoon een punt in je buurt vinden. Ik heb de ups code nodig van het punt waar je wenst om te ruilen alsook je gsm nummer zodat we je kunnen verwittigen eens de decoder ter plaatse is. Best via privé antwoorden.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer