Beste,
Telkens ik in de proximus TV app probeer in te loggen, krijg ik de melding dat ik geen toegang heb. Nochtans staat deze functie wel in het groen geactiveerd in MyProximus.
Kan u dit even nakijken?
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Gertjan, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven? Groetjes, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
ik heb hetzelfde probleem als Gertjan G.
Wat moet ik doen?
mvg
Wat moet ik doen?
mvg
Stephanie, kan je me ook even via een privé bericht je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven aub?
Groetjes, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Charlotte
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.