Skip to main content
Antwoord

Norton 5

  • January 17, 2018
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Beste. Kan er iemand mij een nieuwe activatiecode of productsleutel opsturen. Onlangs ben ik verandert van 1 naar 5.
Mvg enrico

Beste antwoord door AzizA

Hallo Enrico, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • January 17, 2018
TUI: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_key/particulieren/welkom-bij-support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/hoe-en-wanneer-uw-norton-productsleutel-gebruiken.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 17, 2018
Ja weet ik. Maar de code zou ni kloppen volgens norton. Nu heb ik gebeld naar proximus en mijn code zou moeten verandert zijn omdat ik norton 5 nu heb. En de nieuwe code is verstuurt per mail. Die ik ni gehad heb. En anders moet ik terugbellen en naar de helpdesk vragen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 18, 2018
Hallo Enrico, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.