Beste. Kan er iemand mij een nieuwe activatiecode of productsleutel opsturen. Onlangs ben ik verandert van 1 naar 5.
Mvg enrico
Bladzijde 1 / 1
TUI: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_key/particulieren/welkom-bij-support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/hoe-en-wanneer-uw-norton-productsleutel-gebruiken.html
Ja weet ik. Maar de code zou ni kloppen volgens norton. Nu heb ik gebeld naar proximus en mijn code zou moeten verandert zijn omdat ik norton 5 nu heb. En de nieuwe code is verstuurt per mail. Die ik ni gehad heb. En anders moet ik terugbellen en naar de helpdesk vragen.
Hallo Enrico, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.