Op 5/01/2018 heb ik mijn abonnement voor Gsm vervangen in mijn pack tuttimus van mobilus S naar M met een ander nummer .Nu heb ik twee Gsm nummers en dit klopt niet want ik heb mobilus S een opgezegd op 5/01/2018.
Bladzijde 1 / 1
Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya
Deze is opgezegd in een proximuswinkel in lokeren op 5/01/2018. Heb het document nog liggen.
Mvg Nico
Mvg Nico
Dag NikWam,
Kan je ons via Het Proximus Team het gsm nummer doorsturen dat opgezegd moest worden.
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Kan je ons via Het Proximus Team het gsm nummer doorsturen dat opgezegd moest worden.
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.