Skip to main content
Antwoord

Abonnement gsm

  • January 16, 2018
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Op 5/01/2018 heb ik mijn abonnement voor Gsm vervangen in mijn pack tuttimus van mobilus S naar M met een ander nummer .Nu heb ik twee Gsm nummers en dit klopt niet want ik heb mobilus S een opgezegd op 5/01/2018.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 17, 2018
Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 17, 2018
Deze is opgezegd in een proximuswinkel in lokeren op 5/01/2018. Heb het document nog liggen.
Mvg Nico

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 18, 2018
Dag NikWam,

Kan je ons via Het Proximus Team het gsm nummer doorsturen dat opgezegd moest worden.
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen