Skip to main content
Ik heb hier vier maanden geleden een mail gepost met vragen over mijn factuur. Nooit een antwoord op gekregen, behalve dan van een andere klant die al liet uitschijnen dat ik niet te veel hoop mocht koesteren op een antwoord.



Vandaag opnieuw twee maal naar de klantendienst gebeld (twee maal een uur wachten, dan eindelijk iemand aan de lijn gekregen). Twee maal gehoord dat ik alleen een klacht kon indienen via proximus.be. Via dit forum, dus.



Of eventueel kan ik een dossier indienen bij: Proximus, Koning Albert II laan 27B, 1030 Brussel.

Het is het proberen waard. Want mijn aanrekeningen zijn niet in overeenstemming met de overeenkomst bij mijn aansluiting, ik werd verkeerd geïnformeerd over de bestaande formules (ik heb dat op mail), er is mij "vergeten te zeggen dat mijn tarief maar x aantal maanden geldt" (heb ik op mail) en ik wacht al zes maanden op een korting waar ik recht op heb (zes maanden geleden aangevraagd, heb ik op mail).
Dag LRL,



Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, en contactnummer)



Alsook wat beknopte info. Dan kijk ik het voor je na.



Mvg, Koen

Reageer