Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, Elke maand betaal ik 7 euro extra voor een Bizz VirtualNumber. Ik had de Bizz Switch app enkele maanden geleden gewist van mijn Iphone omdat ik niet langer een tweede nummer nodig en had de kost ook opgezegd. Echter bleef ik er toch maandelijks 7 euro voor betalen ontdekte ik achteraf. Op zich geen probleem, want intussen blijkt dat ik het tweede nummer dan toch nodig heb. Dus heb ik gisteren de Bizz Switch app terug geïnstalleerd maar nu zegt hij constant dat ik geen verbinding kan maken, zelfs als mijn Wifi aanstaat en werkt. Wanneer ik op 4G zit, net hetzelfde probleem. Ik betaal 7 euro voor een tweede nummer, exclusief BTW dan nog, dus graag waar voor mijn geld. Ik zou dit probleem deze week nog opgelost willen zien! Ik heb dit nodig voor mijn werk! Alvast bedankt.
Goedemorgen , Vroeger kon ik proximus tv perfect streamen naar mijn 2de tv via chromecast . Gisteren wou ik dit opnieuw proberen maar het lukte me niet . Kan iemand me uitleggen hoe dit komt ?
De website Digital TV Europe meldt vandaag dat Alchimie een deal heeft gesloten met Proximus voor het aanbieden van zowel het lineair als SVOD*-aanbod van hun service Watch-it!. Alchimie is een aggregator van programma’s uit Frankrijk. Volgens de deal zouden Proximus klanten toegang krijgen tot verschillende SVOD-kanalen via mobiele platformen. Alchimie lanceert zo zijn videostreamingdienst in België met kanalen als Ontv, Humanity, Speed&Race, Big Name, Extreme Sports, Tapas TV en Fight Club. Alchimie heeft 17.000 uren aan content bekomen via een 250 tal partners. Bert Maetens, carrier billing partner manager bij Proximus, zegt dat ze heel tevreden zijn met deze deal. Proximus is de eerste die de content zal aanbieden en verwacht dat het veel klanten zal kunnen aanspreken die op zoek zijn naar dit type van programma’s en zou een aanvulling zijn op de premium SVOD-diensten die Proximus al aanbiedt. Er komen apps voor iOS en Android. Het is momenteel niet duidelijk of de content ook v
Ik ben actief tuttimus klant met 4 gsm's. Dit loopt op 10/12/2018 af en wens dit te vernieuwen alsook, gezien de zotte promo's, genieten van aankoop gsm of andere promo's die gegeven worden aan nieuwe klanten. Kan dit en zo ja hoe? Vorige omzetting naar tuttimus met de 4 gsm leverde ons 2 nieuwe gsm's op en voordelige abonnementen. Kan dit opnieuw. Voordelen voor bestaande klanten?
Op mijn factuur staat nu al drie maanden een dienst van tien euro, die ik niet wens, en jullie klantendienst draait zo vierkant dat het nog steeds niet opgelost is. Ik probeerde een travel pass (voor internationaal surfen) te activeren bij mijn reis naar London begin september om in de UK te kunnen surfen. Hiervoor moest ik sms versturen naar zeker nummer. Gedaan. Hier kwam geen antwoord-sms op: dus geen bevestiging van de activatie van de dienst, en geen manier om hem te desactiveren. Gezien de site in kwestie waar ik de info vond vrij oud was, dacht ik dan ook dat het om een vergeten dienst ging. Bij verder surfen vond ik ook dat ik nu internationaal kon bellen en surfen aan nationale tarieven, dus geen nood aan travel pass, sowieso. Proximus app onmiddellijk gedownload om te checken of ik toch ergens dienst geactiveerd had: staat nergens iets bij, niet toen, niet later, nu ook niet. Idem bij MyProximus: geen extra dienst te zien. Waar verschijnt de dienst wel? Op mijn fac
Wanneer ik oproep krijg op mijn gsm is dit steeds onbekend sinds 2 maanden hoe kan ik dit verhelpen zodat ik een oproep mis dat ik kan terug bellen ?
Inkomende oproepen zijn onbekend
Mijn digicorder programmeert zelf serieopnames die ik niet gevraagd heb. Daarnaast neemt hij sommige series die ik wél geprogrammeerd heb, zoals het Journaal, plots niet meer op terwijl die nog steeds als serieopname geprogrammeerd staat. Heeft nog iemand dit?
Beste Sinds een maand werkt de site van de premium club niet meer bij me. Ik heb al op mijn pc en gsm geprobeerd en geen 1 werkt. We zouden graag cinema tickets bestellen, maar de site werkt niet dus dat lukt niet... Mvg
Vanaf 1 februari 2019 weer een zender minder in het entertainment boeket. Weer een zender die er mee ophoud in de Benelux, dit keer Travel Channel. Het wordt wel een heel mager beestje dat entertainment boeket. Bron :Totaal TV Travel Channel stopt hierdoor eind januari bij veel aanbieders in Nederland en België. Dat wordt door Discovery Benelux. aan Totaal TV bevestigd. Het mediabedrijf heeft de overeenkomsten met distributeurs eenzijdig opgezegd. In sommige gevallen worden distributieovereenkomsten met aanbieders vroegtijdig opgezegd om de weg vrij te maken voor nieuwe onderhandelingen. Dit traject wordt door contentaanbieders bewandeld als meer geld voor de doorgifte van tv-aanbieders verkregen wil worden. In het geval van Travel Channel, Fine Living en Food Network is dit niet het geval. Enkele aanbieders bevestigen aan Totaal TV dat Travel Channel in februari niet meer in het zenderaanbod aanwezig is. Eerder maakte AMC Networks bekend per 1 januari te stoppen met de lineaire ve
Heb vandaag gemerkt dat History en Nat geo wild niet meer in het basispakket zitten. En dan zeggen ze fier dat ze Discovery HD en National Geographic HD er in steken. Weer een broek/vest operatie,lijkt de regering wel.
Al enkele dagen word ik lastiggevallen door het nummer 003224865299, vandaag alleen al 4x. Als je opneemt haken ze in. Neem je niet op en bel je 1919, krijg je te horen dat dit nummer belde. Kies je terugbellen, krijg je te horen: onbestaand nummer. Hoe blokkeer je dit voor vaste lijn?
Heb een vraag ivb met een Netflix activatie met pakket Familus. Sinds een paar maanden zijn we overgeschakeld naar Familus en nu zou ik een extra tv-bundel willen activeren nml Netflix. Heb al een account aangemaakt maar dacht dat ik mijn aankoop pincode nog wist,met als gevolg dat ik een tijdje de verkeerde heb ingevuld en bijgevolg een tijd moet wachten om opnieuw mijn aankoop pincode in te geven. Heb gebeld naar de te technische dienst om de pincode te resetten (op 25/11/18),nu op 26/11/18 wil ik het opnieuw proberen en er komt steeds op het scherm"je hebt het maximumaantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt,probeer het later opnieuw" Is dat normaal dat het zolang duurt?
Discovery Networks bevestigd het stopzetten van de voormalige Scripp zenders Travel Channel en Food Network. De Entertainment Channels bundel zal dus nog wat magerder uitvallen. Kan iemand van PX nu eindelijk eens laten weten wat de plannen zijn voor deze bundel. https://www.google.com/amp/s/www.totaaltv.nl/plugins/lists/amp.php%3fid=6&id2=travel-channel-fine-living-en-food-network-stoppen-in-benelux
Ik wil een serie (new amsterdam - 28/11) kijken via tv-replay. Bij het afspelen via de decoder spring hij altijd op het lopende programma ipv op de replay. Op de tablet zijn er geen problemen. Het is voor mij gemakkelijker te kijken op tv (groter scherm) Kan dit opgelost worden aub?
Is het enigzins mogelijk om een verzonden mail te "unsenden"? Ik weet niet waarom maar blijkbaar staat er bij de ontvangers iemand die ik niet heb toegevoegd...
maandag 26/11 Iphone via web besteld zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag niets: contact klantendienst via chat: problemen door succes te veel bestellingen. Weet niet wanneer het opgelost geraakt. Woensdag volglink in de mail werkt niet meer. Contact klantendienst via chat: systemen liggen eruit en dat is de reden van niet-levering. Mogelijk ligt het ook aan Bpost? Kan niet zeggen wanneer het opgelost wordt. Donderdag nog niks: op de website die ik via de link terug kan raadplegen staat mijn bestelling nog steeds niet in behandeling. Contact telefonisch met klantendienst: er zijn problemen en een team medewerkers gaat het proberen oplossen maar weet niet wanneer... Als dat het werken is van profesionnals. Het is mij 3e smartphone via proximus, de 2 vorige had ik in de winkel besteld en direct meegekregen. Ik had dit nu beter ook gedaan. Zeer ontevreden: telkens een andere reden en geen zicht wanneer het opgelost geraakt. Een goede raad: als je nog bij PROXIMUS een gsm wil kopen haal h
Enkele weken geleden hebben we Proximus Tuttimus aangevraagd. Sindsdien steeds problemen om het daadwerkelijk Proximus Tuttimus geleverd te krijgen. Het begon toen we een bevestiging kregen van onze bestelling maar geen betaallink voor het gekozen cadeau (tv). Na bellen met de helpdesk met de vraag een betaallink door te sturen kreeg ik het antwoord dat er een probleem zou zijn met onze aanvraag en dit onderzocht zou worden door de technische dienst. Na een paar dagen nogmaals gebeld met de helpdesk en toen werd ons gemeld dat onze aanvraag nog steeds in onderzoek is bij de technische dienst. Nu ik het zo goed als beu begin te worden zijn we vandaag naar de Proximus shop gegaan met de vraag om ons te helpen. Na 1 uur bellen kreeg de bediende van de shop te horen dat de aanvraag in onderzoek is want dat het kan zijn dat onze lijn misschien niet geschikt is voor Proximus. Wil ik er wel aan toevoegen dat wij momenteel een vaste lijn + internet + tv hebben bij Scarlet. Dat is to
Wat zijn de mogelijkheden voor bestaande klanten met de iene, miene, mutte actie?
Ik heb al sinds vele jaren hetzelfde abonnement en ik vermoed dat dit nog steeds hetzelfde is (tenzij het zonder mijn weten veranderd is geweest). Normaal gezien kreeg ik bij iedere herlaadbeurt €15 belkrediet en een onbeperkt aantal sms'n maar sinds ongeveer mei dit jaar ontvang ik geen belkrediet meer. Het belkrediet gebruikte ik ondere andere voor online transacties wanneer ik overschot had op het einde van de maand of een bus/tramticket. Ik kan hierover niks terug vinden op de website (die trouwens meer plat ligt dan iets anders) eveneeens is contact opnemen via mail of dergelijke al bijna even onmogelijk door onder andere ontelbare doorverwijzingen. Dus bij deze mijn laatste poging. Iemand die hetzelfde heeft voorgehad? Ik zou toch graag een verklaring vinden. Met vriendelijke groeten,
Beste, ik zou graag de WIFI op de laptop van mijn zoon op bepaalde momenten uitschakelen. Als ik via het configuratiemenu van mijn modem surf en daar op een aantal tijdstippen de wifi op zijn toestel uitschakel blijft er blijkbaar toch een mogelijkheid voor hem om via de WIFI extender die we hebben geïnstalleerd verder te gamen (en dus verder over WIFI te beschikken). Ook lijkt het zo dat éénmaal aan het gamen het vervolgens uitschakelen van de Wifi geen invloed meer heeft en hij dat spel kan blijven spelen. Graag hulp hierbij aub..... Het zou zeer welkom zijn.... 🙂
Hello customer support I have opened an account at PROXIMUS of 15 euros with 1.5gb, all was possible, I could do all I want and use data but after I was presented with a 65 euros bill, I start to understand better how the cap system works and I have put a limit for everything. Now I am in Belgium and I am not able to use DATA anymore. Why is that? I can see there is something wrong but I can't figure what is wrong, nor how to solve it. Can you please help me? thank you.
Beste, ik geraak nooit op internet in buitenland! Nr eindigend op 44. Krijg steeds melding pdp-identificatie niet aanvaard? Graag dringend oplossing want heb niet overal WiFi
Ben ik de enige die sinds 14 dagen ondervind dat er veel haperingen, onderbrekingen in het tv-beeld voorkomen ? Aan mijn instellingen is niets veranderd.
Hi, heb de PLC adaptor V2, evenwel blijven ze oranje knipperen. Ene plc de Rj45 kabel van router erin + stekker van de router in de PLC andere plc stekker van PS4 rechtstreeks erin knopje zijkant geprobeerd (12sec) en knippert wit andere blijft oranje Ik heb nu ook een issue met de 2.4 wifi netwerk, gebruikt de router soortgelijk signaal naar de plc waardoor deze niet wil configureren? mvg steven
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.