Heb een vraag ivb met een Netflix activatie met pakket Familus. Sinds een paar maanden zijn we overgeschakeld naar Familus en nu zou ik een extra tv-bundel willen activeren nml Netflix. Heb al een account aangemaakt maar dacht dat ik mijn aankoop pincode nog wist,met als gevolg dat ik een tijdje de verkeerde heb ingevuld en bijgevolg een tijd moet wachten om opnieuw mijn aankoop pincode in te geven. Heb gebeld naar de te technische dienst om de pincode te resetten (op 25/11/18),nu op 26/11/18 wil ik het opnieuw proberen en er komt steeds op het scherm"je hebt het maximumaantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt,probeer het later opnieuw"
Is dat normaal dat het zolang duurt?
Bladzijde 1 / 1
Dag Timmy,
Misschien kan deze informatie je verder helpen
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Mvg, Wilfried
Misschien kan deze informatie je verder helpen
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Mvg, Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.