Vraag

Levering smartphone voor onbepaalde tijd uitgesteld

  • 29 November 2018
  • 0 reacties
  • 143 Bekeken

maandag 26/11 Iphone via web besteld zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag niets: contact klantendienst via chat: problemen door succes te veel bestellingen. Weet niet wanneer het opgelost geraakt. Woensdag volglink in de mail werkt niet meer. Contact klantendienst via chat: systemen liggen eruit en dat is de reden van niet-levering. Mogelijk ligt het ook aan Bpost? Kan niet zeggen wanneer het opgelost wordt. Donderdag nog niks: op de website die ik via de link terug kan raadplegen staat mijn bestelling nog steeds niet in behandeling. Contact telefonisch met klantendienst: er zijn problemen en een team medewerkers gaat het proberen oplossen maar weet niet wanneer...
Als dat het werken is van profesionnals. Het is mij 3e smartphone via proximus, de 2 vorige had ik in de winkel besteld en direct meegekregen. Ik had dit nu beter ook gedaan. Zeer ontevreden: telkens een andere reden en geen zicht wanneer het opgelost geraakt. Een goede raad: als je nog bij PROXIMUS een gsm wil kopen haal hem dan in hun winkel.

0 reacties

Geen reactie

Reageer