maandag 26/11 Iphone via web besteld zou dinsdag geleverd worden. Dinsdag niets: contact klantendienst via chat: problemen door succes te veel bestellingen. Weet niet wanneer het opgelost geraakt. Woensdag volglink in de mail werkt niet meer. Contact klantendienst via chat: systemen liggen eruit en dat is de reden van niet-levering. Mogelijk ligt het ook aan Bpost? Kan niet zeggen wanneer het opgelost wordt. Donderdag nog niks: op de website die ik via de link terug kan raadplegen staat mijn bestelling nog steeds niet in behandeling. Contact telefonisch met klantendienst: er zijn problemen en een team medewerkers gaat het proberen oplossen maar weet niet wanneer...
Als dat het werken is van profesionnals. Het is mij 3e smartphone via proximus, de 2 vorige had ik in de winkel besteld en direct meegekregen. Ik had dit nu beter ook gedaan. Zeer ontevreden: telkens een andere reden en geen zicht wanneer het opgelost geraakt. Een goede raad: als je nog bij PROXIMUS een gsm wil kopen haal hem dan in hun winkel.
Vraag
Levering smartphone voor onbepaalde tijd uitgesteld
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.