Ik heb al sinds vele jaren hetzelfde abonnement en ik vermoed dat dit nog steeds hetzelfde is (tenzij het zonder mijn weten veranderd is geweest). Normaal gezien kreeg ik bij iedere herlaadbeurt €15 belkrediet en een onbeperkt aantal sms'n maar sinds ongeveer mei dit jaar ontvang ik geen belkrediet meer.
Het belkrediet gebruikte ik ondere andere voor online transacties wanneer ik overschot had op het einde van de maand of een bus/tramticket. Ik kan hierover niks terug vinden op de website (die trouwens meer plat ligt dan iets anders) eveneeens is contact opnemen via mail of dergelijke al bijna even onmogelijk door onder andere ontelbare doorverwijzingen. Dus bij deze mijn laatste poging.
Iemand die hetzelfde heeft voorgehad? Ik zou toch graag een verklaring vinden.
Met vriendelijke groeten,
Antwoord
Smart+15 FullControl herlaadbeurt
Beste antwoord door AkiW
Beste, u heeft momenteel nog steeds de Smart + 15 Full Control ( = automatisch maandelijkse herlaadbeurt) en dit kost € 15/ maand. Daarvoor krijgt u maandelijks: 120 belminuten, onbeperkt sms'en en 1 GB data. Groeten, Akhi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
