Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Sedert gisteren weer regelmatig meldingen van wegvallen van het TV-signaal. Lijn getest met Proximustool: lijn kan niet getest worden. We hebben net het vorige 'sorry-moment' verbruikt en daar kondigen zich weer onderbrekingen aan. Zijn er nog 'slachtoffers'?
Hallo serie constantine is niet opgenomen. Na uit en inschakelen wel een deel opgenomen. Kunnen alle afleveringen (4) van zondag 28/01 kanaal zes geactiveerd worden? Alvast bedankt
Ik kan opgenomen series aan klikken, maar er verschijnt steeds een zwart scherm...
Ik was in Spanje begin januari en blijk nu opeens 50 euro extra aan mobiele data te moeten betalen. Ik belde net met Proximus en die zeiden dat het afschaffen van roamingtarieven nog niet overal is ingevoerd. Maar dat is tegen de wet, en Proximus mag die extra kosten niet bij mij in rekening brengen. Iemand anders het zelfde probleem? Ik heb gezegd dat als ze dit geld van mijn rekening afhalen, ik direct naar Telenet zal overstappen. Adieu Proximus! De wet geldt ook voor jullie!
Ik heb het weer gekunnen en ben mijn welkomstbrief kwijt? Met die codes. Wat moet ik nu doen?
Hallo, Al sinds vrijdagavond is het niet mogelijk om een programma te programmeren via jullie online tv-gids (https://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids?new_lang=nl ), ongeacht via welke browser je ook probeert. Willen jullie dat eens nakijken alsjeblieft? Alvast bedankt!
Het Eén-journaal via PC met proximus-app bekijken maar verstoord door foutief geluid! Het is niet de eerste maal dat het voorkomt. Vandaag, tijdens het uitgesteld bekijken van het Eén-journaal via de Proximus-app op PC, krijgt een ander audio-fragment de voorrang op het geluid van het journaal zelf. Komisch misschien maar wel vervelend. De herkomst van dit vreemd aan het 13 u-journaal geluidsfragment kan ik niet met zekerheid achterhalen maar vermoed toch dat dit uit het ‘iedereen beroemd’ programma komt dat live op antenne was op het ogenblik dat het journaal uitgesteld bekeken werd. Ik heb dit gebeuren opgenomen, misschien voor de pientere IT-er die dit euvel zou kunnen oplossen. (video nog niet ge-upload)
Er is 4 (!) keer een verkeerd roaming pakket geactiveerd voor in totaal bijna 700 euro. Zelfs de credit nota is nu verkeerd opgesteld. Toen ik belde ( en mijn gsm moest ingeven) werd me gevraagd naar mijn klant nummer. Ik antwoord dat ik verwacht dat ze dat kunnen vinden op basis van het nummer dat ik net ingaf. Dit was iets te assertief voor de dame van de klantendient, want er werd direct ingehaakt (na 20 min in de wacht te hebben gestaan) Hoe kan ik een klacht indien en mijn geld terugkrijgen?
Hallo iedereen, Ik wil graag eerst mijn vraag hier stellen, omdat ik de urgentie van het probleem niet hoog vind. Het gaat immers slechts om hobby-websites. Sinds deze ochtend kan ik echter niet meer om mijn websites (1 is van mezelf - de andere is van mijn ouders). Weet er iemand of er algemene problemen zijn momenteel?
Ik wilde vandaag (zondag) 15€ belkrediet nemen uit de premiumclub, maar die worden niet meer aangeboden. Geen enkel belkrediet voor Pay & Go is nog beschikbaar. Help, ik moet dringend herladen, want mijn krediet staat weer op 0€, omdat internet automatisch opspringt als ik mijn batterij moet opladen vanaf een lege batterij en dat verbruikt veel natuurlijk. Ik heb dit vandaag pas ontdekt. Dat heeft me al 45€ gekost. Gelukkig was het met promokrediet van premiumclub. Of kan ik een waardebon nemen en dan in een teleboetiek gaan inruilen tegen belkrediet?
Ik begrijp iets niet goed. Sinds half december ben ik al bezig met het regelen van een vooraanleg van de proximuslijn dat is nu eindelijk na veel gezever in orde. Men belooft ons een nieuwe afspraak voor de effectieve installatie 23 februari maar de afspraak voor 31/1 bleef staan. Vandaag telefoon om te bevestigen dat ze 31/1 gaan komen????? Ik val uit de lucht en zeg dat het 23/2 moet zijn. Krijg een bevestigingsmail voor installatie 15/2???? Echt?? Ik probeer nu de afspraak te wijzigen via My Proximus wat toch mogelijk is maar hij blijft steken als ik de datum aanpas en klik op verder gaan. Daarnet telefonisch contact met klantendienst en de afsprakendienst werkt maar tot 17u. Ale ja, en ik moet werken tot 17u. Eigenlijk zou dit toch geen probleem mogen zijn om dit online aan te passen? Of zie ik dit nu echt zo verkeerd?
Mijn gsm abonnement werd deze week toegevoegd aan onze tuttimus. Maar ik kan mijn abonnement niet bekijken op de app. Hij blijft maar laden ook enkel op 4G. Iemand die kan helpen?
Ik heb meerdere toestellen waarop de Proximus TV app probleemloos werkt (Android, IOS). Echter, op één telefoon lukt het niet om Live TV te kijken. Daar waar alle andere toestellen 4 menu opties weergeven (kijken, herstarten, opnemen, serie opnemen), zijn op dit toestel slechts 2 menu opties zichtbaar. Enkel 'opnemen' en 'serie opnemen'. Het toestel is ingelogd met hetzelfde account. Ik heb reeds de app afgesloten, cache gecleared, gegevens gewist, uninstall + reinstall van de app, opnieuw ingelogd, maar tevergeefs. De versie van de Android App is identiek (vergeleken met een werkend toestel): v3.1.6 Het toestel dat problemen ondervindt is een Nexus 5X, met Android v8.1.0. Dit is een nieuwere Android versie, in vergelijking met de telefoons waarop de app wél werkt. Kan iemand bevestigen of de ProximusTV app al dan niet compatibel is met Android v8.1.0? Indien de Android versie er niets mee te maken heeft, is er nog iets wat ik kan proberen? Vriendelijke groeten, Bert
Na een aantal keer bellen en luisteren naar een afschuwelijk liedje ben ik het even beu. Wij zouden graag een ander rekeningnummer doorgeven voor onze domiciliëring omdat het huidige nummer niet meer gebruikt wordt. Is er echt geen andere mogelijkheid om dit te doen dan naar de klantendienst bellen?
Deze vraag is al tientallen keer gevraagd op dit forum, maar ik zou hierover toch nog enige verduidelijking wensen. Voordat de nieuwe interface enkele jaren geleden opgestart werd, was er de mogelijkheid om alle geprogrammeerde serieopnames te zien en selectief te annuleren. Je kon dan door de volledige lijst gaan, en elke serieopnames indien gewenst annuleren. In de nieuwe interface kan je enkel naar planning gaan, en dan zie je enkel de geprogrammeerde opnames die in de komende dagen gepland zijn. Enkel als er 2 geplande opnames zijn van eenzelfde serie, krijg je de mogelijkheid om deze serieopname te annuleren, en dat blijkt dan zelfs ook niet altijd te lukken. Het algemeen advies is dan om de decoder te rebooten ???? Hoe kan je een serieopname annuleren die in de volgende dagen niet wordt uitgezonden ? Waarom bestaat de mogelijkheid niet meer om de volledige lijst van geprogrammeerde serieopnames te zien ? Wordt hieraan gewerkt om dit terug mogelijk te maken ?
Als we proberen in te loggen krijgen we de melding dat we geen toegang hebben tot de app met de opgegeven account. Kan dit nagekeken worden?
beste, ik had een minimus abonnement gevraagd bij jullie met een overschakeling van de gsm van scarlet naar Proximus. Onlangs krijg ik een factuur van scarlet waar ik een volledige maand moet betalen, ondanks dat ik op 31 december reeds van scarlet naar proximus ben overgeschakeld. Netjes te zien op de factuur van proximus. Maar scarlet doet alsof zijn neus bloedt, zij leggen de schuld bij Proximus. Dus ik zou hier graag een compensatie voor willen, daar ik geen zin heb om een factuur dubbel te betalen voor 1 gsm nummer, terwijl scarlet de zuster firma is van Proximus. Dit is de mail die ik kreeg van "vriendelijke paraplu spelende Scarlet " Je klantnummer: S5389877 Beste Gunter, We hebben je opzegging goed ontvangen. Je ontvangt binnenkort een schriftelijke bevestiging van je opzegging met de einddatum van jouw contract. Je dossiernummer is: SCT000002941860 Indien er nog een tegoed is, zal dit worden teruggestort op je bankrekening. Wij kunnen echter niet per 30
We zijn reeds jaren klant bij Belgacom/Proximus. Tot mei ll hadden we combinatie van Tv + internet + vaste lijn en een apart gsm abonnement ( ...682) Ingevolge verbouwingen stopten we het abonnement van tv internet en vaste lijn. Het gsm-abonnement bleef behouden. Om tijdens verbouwingen bereikbaar te zijn kocht mijn man een smartphone met abonnement. Bij afwerking verbouwingen gingen we naar proximuswinkel om TV + internet + vaste lijn opnieuw aan te sluiten. De verkopen stelde voor om ook beide gsm toestellen in pack te steken wat goedkopen zou zijn. Kennelijk werd dit volledig verkeerd ingevoerd wat sinds dan aanleiding geeft tot allerhande problemen. Bij opname van smartphone van mijn man in pack werd in eerste instantie verbrekingsvergoeding voor abonnement aangerekend. Dit werd na veel over en weer gebeld te hebben geregeld. Wat echter niet werd aangepast was de verkeerde startdatum van de aflossing van deze smartphone (aankoop mei werd verkeerdelijk geregistreerd als aankoop bij
Zijn hier nog slachtoffers?! Eind december vraag ik online een tutimus pakket aan met de promotie van de smart tv... Ik word daar over opgebeld de dag na de online aanvraag, ik word correct verder geholpen door een medewerker van de klanten dienst, ik krijg een mail met de bevestiging voor installatie van het tutimus pakket maar ik zie niets van een tv... Ik bel onmiddellijk naar de klanten dienst met de vraag of die tv zeker in mijn promo pakket zit omdat deze niet in de bevestiging staat en het antwoord was ja, maar de tv komt van een externe firma en die firma zou mij een bevestiging mail sturen, 17/1 komt de installateur een enorm vriendelijke man ik praat met hem over de tv deze man verzekerd mij dat dit nog in orde komt en maakt een mail voor mij naar de klanten dienst deze mensen zouden me de dag daarna opbellen maar ik heb nooit telefoon gekregen. Sinds die dag heb ik dagelijks gebeld met de klanten dienst en telkens vertelde ze mij dat de tv in orde zou komen maar dat er iets
Zie png. Bestelling op 27/11. Nooit email ontvangen met itunes redeem code.
Hoi Hoi Waarom lukt inloggen op MyProximus wel via Windows Explorer maar niet via Windows 10 of Edge ?? Niet echt makkelijk om steeds over te switchen Gr John
ik probeer al een uur om in te loggen op mijn webmails ; echter onmogelijk ...
Tot vorige week kon ik inloggen viaWifi-5...... Het paswoord dat op de router staat wordt niet meer aangenomen. Daarna schakelt die direct over naar proximus_auto_fon. Lijkt mij niet normaal. Of toch?
sinds gisteren weigert onze printer nog emails te versturen. SMTP error, kan iemand mij de correcte SMTP instellingen voor netwerkprinters laten weten.
goededag sinds 24 januari hebben wij tuttimus abbo met 2 gsms.wij komen van telenet maar er is nog niets geregeld kwa overname van gsm nummers en wij bellen nog altijd via telenet maar hebben proximus tv en internet.heb al meermaals gebeld ivm dit maar er gebeurd niets.Sinds 4 januari ben ik eigelijk al aan het bellen want er zijn nog meerdere problemen zoals verkeerde naam op correspondentie,verkeerd email adres en dergelijke!Heb de easy switch nummer doorgegeven zodat alles vlot zou verlopen maar het tegendeel is waar.Zou er mij nu eindelijk iemand duidelijkheid willen geven aub?De uren die ik al gespendeerd heb aan de lijn met de klantendienst zijn al serieus opgelopen met de nodige frustraties.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.