goededag
sinds 24 januari hebben wij tuttimus abbo met 2 gsms.wij komen van telenet maar er is nog niets geregeld kwa overname van gsm nummers en wij bellen nog altijd via telenet maar hebben proximus tv en internet.heb al meermaals gebeld ivm dit maar er gebeurd niets.Sinds 4 januari ben ik eigelijk al aan het bellen want er zijn nog meerdere problemen zoals verkeerde naam op correspondentie,verkeerd email adres en dergelijke!Heb de easy switch nummer doorgegeven zodat alles vlot zou verlopen maar het tegendeel is waar.Zou er mij nu eindelijk iemand duidelijkheid willen geven aub?De uren die ik al gespendeerd heb aan de lijn met de klantendienst zijn al serieus opgelopen met de nodige frustraties.
Bladzijde 1 / 1
Indien Px medewerkers op korte termijn op dit publieke forum niet zouden reageren kunt u misschien best onderstaande link proberen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Vindt het antwoor op uw vraag - Ik ken mijn telefoonnummer - Ik heb een vraag over mijn factuur - Een klacht indienen - onderaan rechts van de pagina: e-mail ons
Een eenvoudige nummeroverdracht moet op 1 à 2 werkdagen kunnen (misschien heeft men alles gelijktijdig willen doen en is er omwille van eventuele "vaste lijn infrastructuurwerken" vertraging?)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Vindt het antwoor op uw vraag - Ik ken mijn telefoonnummer - Ik heb een vraag over mijn factuur - Een klacht indienen - onderaan rechts van de pagina: e-mail ons
Een eenvoudige nummeroverdracht moet op 1 à 2 werkdagen kunnen (misschien heeft men alles gelijktijdig willen doen en is er omwille van eventuele "vaste lijn infrastructuurwerken" vertraging?)
Dag davypeel,
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Kan er iemand helpen?! Eind december vraag ik online een tutimus pakket aan met de promotie van de smart tv... Ik word daar over opgebeld de dag na de online aanvraag, ik word correct verder geholpen door een medewerker van de klanten dienst, ik krijg een mail met de bevestiging voor installatie van het tutimus pakket maar ik zie niets van een tv... Ik bel onmiddellijk naar de klanten dienst met de vraag of die tv zeker in mijn promo pakket zit omdat deze niet in de bevestiging staat en het antwoord was ja, maar de tv komt van een externe firma en die firma zou mij een bevestiging mail sturen, 17/1 komt de installateur een enorm vriendelijke man ik praat met hem over de tv deze man verzekerd mij dat dit nog in orde komt en maakt een mail voor mij naar de klanten dienst deze mensen zouden me de dag daarna opbellen maar ik heb nooit telefoon gekregen. Sinds die dag heb ik dagelijks gebeld met de klanten dienst en telkens vertelde ze mij dat de tv in orde zou komen maar dat er iets mis was gelopen met de bestellingen en dat ik niet de enige ben die aan het wachten is, maar nog steeds had ik niets van bevestiging dat ik die tv nu wel zou ontvangen dus ik blijf bellen naar de klanten dienst. Vorige week vrijdag gaf een medewerkster van de klanten dienst me de telefoon nummer van de firma vanwaar die tv's komen, ik heb daar naar gebeld en ze hebben het opgezocht in hun computer systeem en het antwoord was daar dat er tot op die dag nog steeds geen tv besteld was op mijn naam/adres door proximus. Ik heb onmiddellijk terug naar proximus gebeld met deze info en de medewerkster van de klanten dienst had een klacht opgesteld en zei me dat een andere dienst mij zeker die dag zou contacteren, tot vandaag heeft niemand mij gecontacteerd dus ik belde net zelf terug naar de klantendienst en vertelde weer mijn verhaal. De dame van de klanten dienst verteld mij nu dat die tv's al lang niet meer in voorraad zijn en dat die dus ook niet geleverd zal worden?!?!? Ik vind dit onbeschoft en onrespectvol! Mensen zo behandelen en promo's beloven die ze uiteindelijk nooit krijgen. Ik zei de dame dat ik onmiddellijk mijn pakket wil stop zetten en dat ik ook geen facturen ga betalen omdat "proximus" mij heeft voor gelogen met een promo! De dame antwoorde als u uw factuur niet betaald mag u een deurwaarder van ons verwachten, SCHANDALIG!!!!! Zo iets heb ik nog nooit mee gemaakt ik raad iedereen af om een aansluiting te doen bij PROXIMUS!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.