Vraag

ProximusTV App - kijken niet mogelijk, opnames wijzigen lukt wel

  • 28 January 2018
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

Ik heb meerdere toestellen waarop de Proximus TV app probleemloos werkt (Android, IOS).
Echter, op één telefoon lukt het niet om Live TV te kijken.

Daar waar alle andere toestellen 4 menu opties weergeven (kijken, herstarten, opnemen, serie opnemen), zijn op dit toestel slechts 2 menu opties zichtbaar. Enkel 'opnemen' en 'serie opnemen'.
Het toestel is ingelogd met hetzelfde account.

Ik heb reeds de app afgesloten, cache gecleared, gegevens gewist, uninstall + reinstall van de app, opnieuw ingelogd, maar tevergeefs.
De versie van de Android App is identiek (vergeleken met een werkend toestel): v3.1.6

Het toestel dat problemen ondervindt is een Nexus 5X, met Android v8.1.0. Dit is een nieuwere Android versie, in vergelijking met de telefoons waarop de app wél werkt. Kan iemand bevestigen of de ProximusTV app al dan niet compatibel is met Android v8.1.0?
Indien de Android versie er niets mee te maken heeft, is er nog iets wat ik kan proberen?

Vriendelijke groeten,
Bert

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Bert, kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met hierin het klantennummer of nummer van je vaste lijn waarop je Proximus Tv actief staat? Zo kan ik eens nakijken wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Reageer