Skip to main content
Sedert gisteren weer regelmatig meldingen van wegvallen van het TV-signaal. Lijn getest met Proximustool: lijn kan niet getest worden.

We hebben net het vorige 'sorry-moment' verbruikt en daar kondigen zich weer onderbrekingen aan.

Zijn er nog 'slachtoffers'?
Heb je al contact opgenomen met de helpdesk 0800 22 800 of ze u niet kunnen verder helpen.

Enkele tips:

> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_down/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen.html

> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html

> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html

> http://proximus.be/happyhouse

Reageer