Sedert gisteren weer regelmatig meldingen van wegvallen van het TV-signaal. Lijn getest met Proximustool: lijn kan niet getest worden.
We hebben net het vorige 'sorry-moment' verbruikt en daar kondigen zich weer onderbrekingen aan.
Zijn er nog 'slachtoffers'?
Bladzijde 1 / 1
Heb je al contact opgenomen met de helpdesk 0800 22 800 of ze u niet kunnen verder helpen.
Enkele tips:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_down/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
> http://proximus.be/happyhouse
Enkele tips:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_down/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
> http://proximus.be/happyhouse
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.