beste, ik had een minimus abonnement gevraagd bij jullie met een overschakeling van de gsm van scarlet naar Proximus. Onlangs krijg ik een factuur van scarlet waar ik een volledige maand moet betalen, ondanks dat ik op 31 december reeds van scarlet naar proximus ben overgeschakeld. Netjes te zien op de factuur van proximus. Maar scarlet doet alsof zijn neus bloedt, zij leggen de schuld bij Proximus. Dus ik zou hier graag een compensatie voor willen, daar ik geen zin heb om een factuur dubbel te betalen voor 1 gsm nummer, terwijl scarlet de zuster firma is van Proximus.
Dit is de mail die ik kreeg van "vriendelijke paraplu spelende Scarlet "
Je klantnummer: S5389877
Beste Gunter,
We hebben je opzegging goed ontvangen.
Je ontvangt binnenkort een schriftelijke bevestiging van je opzegging met de einddatum van jouw contract.
Je dossiernummer is: SCT000002941860
Indien er nog een tegoed is, zal dit worden teruggestort op je bankrekening. Wij kunnen echter niet per 30 december opzeggen.
Dit omdat er simpelweg niet eerder een opzegging bij ons is binnengekomen.
Als datum houden we aan de dag van vandaag: 19 januari 2018.
Opgelet! Indien je je bankrekeningnummer niet hebt vermeld, gelieve dan op deze e-mail te antwoorden.
==========
Dus ik moet het zo maar laten dat ik van 31/12/2017 tot 19/01/2018 dubbel betalen bij 2 leveranciers voor eenzelfde dienst, omdat Proximus zijn werk niet gedaan heeft volgens Scarlet ???
Graag een snelle en aanvaardbare oplossing of compensatie ???
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.