Vraag

Klacht indienen na 4 verkeerde pakket activaties en foutieve credit nota

  • 29 January 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Er is 4 (!) keer een verkeerd roaming pakket geactiveerd voor in totaal bijna 700 euro.
Zelfs de credit nota is nu verkeerd opgesteld.

Toen ik belde ( en mijn gsm moest ingeven) werd me gevraagd naar mijn klant nummer. Ik antwoord dat ik verwacht dat ze dat kunnen vinden op basis van het nummer dat ik net ingaf. Dit was iets te assertief voor de dame van de klantendient, want er werd direct ingehaakt (na 20 min in de wacht te hebben gestaan)

Hoe kan ik een klacht indien en mijn geld terugkrijgen?

2 reacties

Moest er geen reactie komen van proximus hier op het forum kun je eventueel klacht indienen via online mail formulier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +4
Mocht het op basis van de door Martin vermelde werkwijze niet op korte termijn opgelost geraken, eventueel een aangetekend schrijven met formele klacht en officiële ingebrekestelling overwegen t.a.v. Proximus - Klantendienst Residentiëel - Koning Albert II laan, 27 - 1030 Brussel
(met bv. ook de vermelding dat u zonder een adequate oplosing 3 weken na datum x klacht indient bij de ombudsdienst telecommunicatie)

Reageer