Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Vandaag werden de plc adapter plus 2 wifi extenters die ik bij Proximus besteld heb geleverd. Lukt me niet om deze met elkaar te laten communiceren. Probleem is als ik plc adapter reset het rood lichtje na 4 seconden terug begint knipperen nadat het uitgegaan is. Iemand oplossing?
Ik heb een Internet Maxi abonnement, en zou graag een data sim kaartje bestellen gelinkt aan mijn data volume, zodat ik ook op m'n smartphone online kan... Ik dacht toch dat dat mogelijk was? Maar waar kan ik dit bestellen?
Ik wil graag kijken naar mijn opnames via mijn smartphone op Android of via een tvbox op Windows . Dit lukt niet.... Het lukt me wel op mijn iPad
Al van gisteren kampen wij in Lanaken met problemen met onze proximus tv. Als ik kijk naar onze status zou alles in orde zijn, toch is dit niet zo. Jullie geven als compensatie voor alle problemen extra voordeel door te kunnen genieten van betaal tv. Als je tv niet werkt heb je er niks aan. Zijn wij hier de enige in Limburg. Kijken jullie dit na? Alvast bedankt.
Tv app werkt niet, krijg steeds terug de aanmeldpagina. Kan dus niet inloggen met mijn account blijkbaar . Kan iemand mij hierbij helpen ?
Op mijn tablet en andere toestellen lukt het terug niet om aan te melden op Proximus TV app Wat ik ook vreemd vind, is dat bij beheer toestellen er soms andere toestellen tussen staan die ik totaal niet ken of niet weet van wie ze zijn. Hoe kan dat?
We hebben een vraag gesteld (eigenlijk 'klacht ingediend) via het Forum en kregen onmiddellijk een eerste respons. Maar nu zeven dagen later blijft het oorverdovend stil. En nu ???
Al geruime tijd heb ik een probleem met mijn Proximus TV. Als ik programma's opneem en terug afspeel loopt de decoder vast of geeft veel storingen. Ook als ik programma's terugspoel en dan afspeel gebeurd dit. Betekent dit dat de decoder stuk is?
Hallo serie constantine is niet opgenomen. Na uit en inschakelen wel een deel opgenomen. Kunnen alle afleveringen (4) van vandaag kanaal zes geactiveerd woeden? Alvast bedankt
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
Ik kreeg een kaart van Proximus in de brievenbus met de melding dat er automatisch 500 Premium Club punten zouden toegevoegd worden aan mijn saldo op de dag van mijn verjaardag (1 januari). Na 2 weken staan die er nog niet bij. Dit is trouwens al het 3de jaar op rij dat dit niet automatisch gebeurt. Ik contacteerde hiervoor 3x de klantendienst (niemand kon mij helpen), stuurde een PB op de facebookpagina van Proximus (geen antwoord)... Ik vind geen mailadres van Proximus om dit na te vragen... Wat een dienstverlening !!!
Beste Sinds 10 maanden heb ik thuis een tp-link EAP225 aangeschaft om een stabiele wifi verbinding te verkrijgen op de bovenste verdieping (te ver van de BBOX3). Helaas moet ik na het instellen van deze acces point dagelijks de stroom en het netwerk onderbreken om op mijn wifi te kunnen. Soms is dit nog niet voldoende en dien ik alles opnieuw in te stellen. Ik heb mijn acces point zodanig ingesteld dat hij dezelfde SSID en wachtwoord heeft als het wifi netwerk van de BBOX. De acces point heeft het statisch ip adres 192.168.1.128 gekregen, ingesteld in het menu van tp-link. Dit om moglijke ip-conflicten tussen de acces point en de dhcp toegewezen adressen te vermijden (192.168.1.2-192.168.1.63). De SSID broadcast door de Acces Point heb ik al uitgeschakeld zodat de eerste verbinding steeds gemaakt wordt met de BBOX3. Na de instellingen werkt alles goed, maar een nacht later krijgen mijn apparaten die op de wifi willen volledig foute ip-adressen toegewezen. (bijvoorbeeld: 168
Hebben Proximus tv app gedownload en zijn aangemeld maar verder als dit geraken we niet, telkens vullen we gebruikswaarde en wachtwoord in en wordt er geladen, hierna verspringt het weer op aanmelden en moeten we wederom alles invullen. Wat is het probleem hiervan?
Dus kunnen niet inloggen app Proximus tv. Melden aan met Proximus account word geaccepteerd en geladen en verspringt dan terug op aanmelden met verbruikersnaam en wachtwoord. Verder geraken we niet. Wat is het probleem?
Ik ben net klant geworden bij proximus Heb ook gevraagd voor de smart tv Bij mijn tv internet vaste lijn en twee mobiele te doen. Eerst kreeg ik te horen van de technieker dat die later geleverd word maar vandaag heb ik gebeld stond dat niet besteld voor mij bij proximus zelf stond wel ineens een derde mobiel nummer op mijn aanrekening. Zijn er nog mensen die in hetzelfde schuitje zit?
Ik ben sinds 8/1/2018 aan het overstappen van telenet naar proximus. Eerst de aanvraag ingediend om over te stappen, telefoon gekregen en de raad om bij telenet alles zelf op te zeggen zodat ik zeker niet zonder telefoon of tv val en alle bevestigingen gekregen dat alles in orde was en een afspraak dat er een koerier ging langs komen om mijn "cadeau" (televisietoestel) te leveren, alsook de beide sim kaarten voor mijn 2 gsm abbonementen. Plots bericht op vrijdag middag rond 16h dat er maandag gedurende de dag een technieker gaat langs komen. Maar dat er ook een mogelijkheid was dat de afspraak toch niet ging doorgaan maar ze gingen me op de hoogte houden. Zaterdag gebeld naar proximus klantendienst dat ik maandag voormiddag niet thuis ben en er dus ook geen technieker kon langs komen. De persoon aan de helpdesk kon echter niemand bereiken om de afspraak alsnog aan te passen of op te zeggen maar ging een bericht achterlaten aan desbetreffende dienst. Maandag geen technieker gezien niks
Hallo , Wij hebben een tuttimus en hebben voor inbegrepen app wanago pass gekozen Sinds die nu studio 100 pass heet is heel veel van de spelletjes enzo gesloten Ik krijg steeds de melding dat ik een abonnement op de pass moet nemen Ik Proximus maar dat heb ik toch? Groet karien
Ik heb vorig jaar een abonnement met smartphone afgesloten, nu zou ik dit graag afkopen maar ben de tabel kwijt waarin stond hoeveel de smartphone mij nog zal kosten. Kan ik ergens anders zo’n overzicht vinden? Of kan een medewerker van Proximus dit voor mij nakijken? Klant nr: 26441898 & 27706102. Alvast bedankt!
Plots werd ik door Proximus afgesloten, terwijl ik wél mijn rekeningen netjes had betaald! Bel ik naar de klantendienst, krijg ik telkens een andere uitleg te horen. Eerst zien ze dat ik idd betaald heb, gaan ze het in orde brengen en wordt gewoon opgelegd. Wanneer ik terugbel, kunnen ze dan weer geen betaling terugvinden... Een volgende keer wordt mij voorgesteld om een screenschot van mijn rekeninguitreksels te sturen. Wel erg moeilijk als je internet juist werd afgesloten??! Weer een volgende beloofd me dan weer tijdelijk internet weer te activeren, zodat ik de bewijzen mee kan opsturen.... om het vervolgens dan weer niet te doen. Uiteindelijk krijg ik na een week bellen dan iemand aan de lijn dat er voor zo een gevallen 'een case' moet worden gemaakt, en dat dit dan nog eens 10 dagen kan duren voor ik weer wordt aangesloten! Uiteindelijk heb ik het probleem dan maar zelf 'opgelost' door het bedrag nog een keer extra te betalen... Graag compensatie hiervoor bij mijn volgende f
Beste Klantnr 612338796 Zondag en maandag waren we in Nederland mijn dochter wist dat ze nog beperkt data had dus checkte elke keer haar resterende data Ze kijkt om 11 u nog op haar my Proximus en ik kijk ook even op mijn app en ze heeft 300 mb ze zet haar mobiele data uit en om 11. 30 krijgt ze een sms dat haar 3 gb is opgebruikt maar ja het stond toch al uit dus nemen we aan dat dat oké is zo maar 3 uur later krijgt ze weer een sms dat ze 10 euro buiten haar bundel aan data verbruikt heeft hoe kan dit ????? Ik heb ook steeds mee gekeken op de app en gezien dat het steeds up to date stond en zelfs toen ze dat eerste sms kreeg stond er nog altijd bijna 300 mb laatst bijgewerkt om 11.38 u dus dit kan toch niet ???? Mvg kelly hollanders .
Ik ben recent overgeschakeld naar een tuttimus pakket en wilde mijn bestaande netflix account als extr pack hierin stoppen. Heb alle stappen uit de instructie film gevolgd, maar als ik probeer als betaalmethode 'proximus factuur' probeer te kiezen krijg ik volgende mededeling: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode." Vrijdag gebeld naar jullie helpdesk, daar hebben ze gezegd dat ze iets aangepast hebben en dat het moest gaan, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Kunnen jullie dit dringend oplossen!
PROXIMUS stimuleert of eerder gezegd stuurt zeer actief zijn klanten om hun factuur steeds digitaal naar hen te versturen. Nu heb ik een abonnement van mijn werk gekregen en ben daardoor overgestapt naar een andere provider. Dan verwacht je niet ineens een factuur via de post. Doordat ik al jaren mijn factuur dus via mail ontvang, was ik zelf vergeten mijn nieuw adres door te geven, volledig schuldig. Maar nu kreeg ik maanden na datum via een incasso bureau mijn slot factuur??? Waarom verandert PROXIMUS plots de onderling gemaakte afspraak? Als ik dit mededeel aan het incasso bureau, beaamt die dat dit een vaak voorkomend probleem is bij PROXIMUS. Dus PROXIMUS qua klanten ervaring is dit echt één proces om aan te passen, zo kan je nog veel toekomstige klanten alsnog tijdig hun factuur laten betalen.
Weet er iemand waarom er sinds enkele weken nu, denk ik, geen ondertiteling meer is op Animal Planet?
Naar aanleiding van de voortdurende TV pannes vernam ik graag van Proximus hoe er gepland wordt om de gedupeerden van die voortdurende panne-toestand een compensatie te bezorgen,maar dan niet met een poging om er nog aan te verdienen door ons warm te maken voor betaalzenders waar heel wat Proxumusklanten geen boodschap aan hebben. Persoonlijk heb ik het zo ongeveer gehad met Proximus die er niet in slaagt de contractuele service te bieden, maar er wel zonder probleem de facturen voor blijft sturen.
Hallo, Is het mogelijk om TV Replay+ via My Proximus maandelijks op te zeggen? Groeten
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.