Antwoord
500 Premium Club punten bij verjaardag
Ik kreeg een kaart van Proximus in de brievenbus met de melding dat er automatisch 500 Premium Club punten zouden toegevoegd worden aan mijn saldo op de dag van mijn verjaardag (1 januari). Na 2 weken staan die er nog niet bij. Dit is trouwens al het 3de jaar op rij dat dit niet automatisch gebeurt. Ik contacteerde hiervoor 3x de klantendienst (niemand kon mij helpen), stuurde een PB op de facebookpagina van Proximus (geen antwoord)... Ik vind geen mailadres van Proximus om dit na te vragen... Wat een dienstverlening !!!
Beste antwoord door FreyaVR
Beste An, het spijt me dit te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer bezorgen? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
