Skip to main content
Antwoord

Proximus tv app

  • January 20, 2018
  • 17 reacties
  • 318 Bekeken

Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?

Beste antwoord door jonathandr

hi

Kan je ons via privebericht je MyProximus login doorgeven samen met je lijnnr of klantennr ?
dan kijken we dit even voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 22, 2018
hi

Kan je ons via privebericht je MyProximus login doorgeven samen met je lijnnr of klantennr ?
dan kijken we dit even voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

  • Apprentice
  • January 22, 2018
Ik zit met hetzelfde probleem, kan er iemand mij helpen?

mvg,

Sibel

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • January 22, 2018
Hey Sibel, ik heb dit nagekeken en voor je rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.

Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 22, 2018
hi bruno

Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je MyProximuslogin



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan

hartelijk dank Jonathan !!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 22, 2018
Hallo,

door een technische systeemprobleem kan je je niet inloggen op de TV app. Een technisch ticket (Ticket IM8850474) is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw

  • Apprentice
  • January 25, 2018
Ook hier willen de apps van Proximus niet werken. Zowel Myproximus als de tv applicatie en de cloud. Telkens de melding van een technische fout. Wat is hiervan de oorzaak? Mvg

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 27, 2018
hans
kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je myproximuslogin

Dan kijken we dit na voor ja

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan

  • Apprentice
  • January 27, 2018
Klantnummer: .....

Login: ....@hotmail.com
[Edit Wim]
Mvg

Martin
  • January 27, 2018
opgepast: best dergelijke privé gegevens niet doorgeven op een openbaar forum, maar via deze link doorgeven > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (dus via privébericht)

  • Apprentice
  • January 28, 2018
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?

  • Apprentice
  • January 28, 2018
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem.. Kan iemand helpen?

Thx

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 29, 2018
Vgirl , kan je eens een privé berichtje sturen naar Het Proximus Team met je gebruikersaccount myProximus (enkel de gebruikersnaam , paswoord zeker niet nodig )

Hans VG
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 29, 2018
heb dat problem ook,sinds donderdag heb ik ook tuttimus,inloggen op tvgids website gaat,maar iets programmeren om op te nemen lukt niet,en de app lukt het niet om in te loggen

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • January 30, 2018
Hans, kan je eens kijken of het nu wel werkt? Probeer je iets te programmeren via de decoder?

Hans VG
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 30, 2018
Hans, kan je eens kijken of het nu wel werkt? Probeer je iets te programmeren via de decoder?
Het werkt nu, zowel de app,website alsook de win10 app,deze ochtend iets geprogrammeerd en het werkt top