Skip to main content
Antwoord

Koppeling Netflix - Proximus factuur werkt niet

  • January 28, 2018
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Ik ben recent overgeschakeld naar een tuttimus pakket en wilde mijn bestaande netflix account als extr pack hierin stoppen. Heb alle stappen uit de instructie film gevolgd, maar als ik probeer als betaalmethode 'proximus factuur' probeer te kiezen krijg ik volgende mededeling: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode."

Vrijdag gebeld naar jullie helpdesk, daar hebben ze gezegd dat ze iets aangepast hebben en dat het moest gaan, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Kunnen jullie dit dringend oplossen!

Beste antwoord door ThomasP

Dag Joachim P, er lijkt inderdaad iets niet correct te zijn langs onze kant. Ik heb het doorgestuurd naar de desbetreffende dienst en volg het mee voor je op. Ik houd je op de hoogte.
Wat jij nog voor alle zekerheid even kan proberen is het volgende:
Menu -> instellingen -> systeem -> veiligheid/privacy -> pincode ingeven (standaard 1234) -> cookies beheren -> cookies verwijderen.
En kijken of het hierna wel werkt?

Edit: 10:38
Joachim, het is intussen gecorrigeerd. Zou dus nu moeten werken. Best nog wel even decoder herstarten. Kan je dan opnieuw proberen? Houd ons op de hoogte!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • January 28, 2018
Ter info: kijk eens hier >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-kijken-op-decoder-met-eigen-netflix-abonnement-42533
of je daarmee iets wijzer wordt.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • January 29, 2018
Dag Joachim P, er lijkt inderdaad iets niet correct te zijn langs onze kant. Ik heb het doorgestuurd naar de desbetreffende dienst en volg het mee voor je op. Ik houd je op de hoogte.
Wat jij nog voor alle zekerheid even kan proberen is het volgende:
Menu -> instellingen -> systeem -> veiligheid/privacy -> pincode ingeven (standaard 1234) -> cookies beheren -> cookies verwijderen.
En kijken of het hierna wel werkt?

Edit: 10:38
Joachim, het is intussen gecorrigeerd. Zou dus nu moeten werken. Best nog wel even decoder herstarten. Kan je dan opnieuw proberen? Houd ons op de hoogte!

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 30, 2018
Werkt nu wel. Bedankt!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • January 30, 2018
Super! Bedankt voor de terugkoppeling en veel Netflix plezier!