Skip to main content
Al geruime tijd heb ik een probleem met mijn Proximus TV. Als ik programma's opneem en terug afspeel loopt de decoder vast of geeft veel storingen. Ook als ik programma's terugspoel en dan afspeel gebeurd dit. Betekent dit dat de decoder stuk is?
Best eerst nog eens proberen of het in orde komt door de modem en decoder in deze volgorde te herstarten:

- decoder stroomloos zetten

- bbox modem ook 5 sec stroomloos en dan laten heropstarten tot de vdsl led-lampje continu blijft branden om dan

- de decoder terug onder spanning te zetten
Dat had ik al gedaan en nu opnieuw: maakt niks uit.

Is er eigenlijk iemand van Proximus zelf op dit forum (ben nieuw dus geen benul)?

Zo ja kan die mij dan de juiste oplossing aanreiken want wordt hier gek van!
Paul, jazeker zijn wij actief! Er zijn de community managers, zoals ik, en support medewerkers.

Nu ik zie dat Martin je vraag ook al deels heeft beantwoord. Het herstarten van de bbox en decoder helpt zeer vaak om dergelijke problemen op te lossen. Ik raad aan dit eerst te doen. Indien het hierna nog steeds niet is opgelost kan een medewerker dit verder in detail nakijken. Indien nodig, wordt de decoder omgeruild. Maar dit is meestal niet nodig.

Edit: Sorry, je bericht niet goed gelezen. Ik zie dus dat je dit reeds hebt gedaan. Mooizo! Dan raad ik aan even een privébericht te sturen naar Het Proximus Team samen met je telefoonnr of klantid zodat een medewerker je verder kan helpen!

Reageer