Plots werd ik door Proximus afgesloten, terwijl ik wél mijn rekeningen netjes had betaald! Bel ik naar de klantendienst, krijg ik telkens een andere uitleg te horen. Eerst zien ze dat ik idd betaald heb, gaan ze het in orde brengen en wordt gewoon opgelegd. Wanneer ik terugbel, kunnen ze dan weer geen betaling terugvinden...
Een volgende keer wordt mij voorgesteld om een screenschot van mijn rekeninguitreksels te sturen. Wel erg moeilijk als je internet juist werd afgesloten??!
Weer een volgende beloofd me dan weer tijdelijk internet weer te activeren, zodat ik de bewijzen mee kan opsturen.... om het vervolgens dan weer niet te doen.
Uiteindelijk krijg ik na een week bellen dan iemand aan de lijn dat er voor zo een gevallen 'een case' moet worden gemaakt, en dat dit dan nog eens 10 dagen kan duren voor ik weer wordt aangesloten!
Uiteindelijk heb ik het probleem dan maar zelf 'opgelost' door het bedrag nog een keer extra te betalen... Graag compensatie hiervoor bij mijn volgende factuur aub!!!!!!!!!!!!!
En een andere helpdeskmedewerker met de avonddienst, want die kan ik intussen wel door de telefoon trekken!!!
Antwoord
Onprofessionele klantendienst! zeggen telkens weer wat anders!!!!
Beste antwoord door HeidiE
Dag Greet, ik heb je klacht onder dossiernummer 32740553 doorgegeven aan de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren. Grt, HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.