Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste Sinds mijn laatste update wind 10 springt bij opstarten altijd USA toetsenbord inplaats van Belgisch nederlands moet elke keer verzetten ?Weet iemand raad? groetjes joan
Wie helpt mij aan een oplossing? Ik heb voor mijn zoon zijn pc de instellingen van internet aangepast op de modem zodat hij op bepaalde tijdstippen al dan niet kan surfen op 't internet. . Blijkbaar heeft hij gevonden dat bij programma's die openstaan vóór de blokkering, gewoon blijven werken tijdens de blokkering. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Zodat hij effectief niet meer op internet kan vanaf het uur dat ingesteld staat?
Graag had ik geweten als ik een sms stuur naar een belgisch gsm nummer dat zich in een EU land bevind of dit betalend is of van mijn bundel afgaat? Volgens klantendienst zou dit betalend zijn??!
Na installatie van de v6 heb ik de afstandsbediening eens uitgetest. Alles werkte perfect totdat ik het geluid wou sterker of zwakker zetten met de +/- knop. Dit werkte niet. De "geluid-uit-knop" werkte ook niet. En de "TV-uit knop" (links-boven op de afstandsbediening) werkte ook niet. Ik heb in mijn mails van Proximus betreffende het testen van de v6 geen telefoonnummer gevonden voor testers, dus maar naar 080022800. De operator verstond mijn probleem, dacht een oplossing te hebben door nieuwe afstandsbesturing ter beschikking te stellen langs een Kiala-afhaalpunt, maar bleek uiteindelijk dat hij daar niet kon voor zorgen en dat ik op het forum dit probleem moest aanbrengen. Daarom dit bericht. Misschien krijg ik hier op het forum wel reactie voor een interventie van Proximus.
Telenet is er vandaag mee gestart, zie artikel: http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180206_03342224 Wanneer is dit bij PX mogelijk.
Ik zie dat een een lustige handel bezig is op tweedehandssites, waar decoders en modems aangeboden worden. Ik weet echter niet of al die decoders wel nog ondersteund worden door Proximus. Daarom zou het handig zijn als op deze pagina ook erbij staat of het toestel nog ondersteund wordt of niet. https://www.proximus.be/nl/id_cr_ups/particulieren/producten/r-orphans/toestellen.html
Op een jaar tijd mijn factuur met +/-25% gestegen. Vorig jaar werd je verplicht om je decoder te huren want de oude zou niet meer werken vanaf 2017. Je kreeg zogezegd de decoder de eerste 12 maanden gratis, maar je werd wel verplicht je oude decoder al in juni 2016 in te wisselen. Ook al werkte je oude decoder nog tot het einde van het jaar. Daardoor heb je eigenlijk maar 5 maanden de decoder gratis en moest je vanaf juni 2017 huur betalen voor je decoder. Eind 2017 heeft men beslist om de oudere pakketten wat gelijk te trekken met de nieuwe. Ok, je betaalt nog wel 2€ minder dan het pakket dat op de site wordt vermeld. Maar je hebt wel een halve gig minder mobiel internet. Dus had ik is gebeld met de vraag indien ik zou overstappen naar het minimus pakket of je dan ook de eerste 4 maanden die korting zou krijgen. Uiteraard was dit nee, dit is enkel voor nieuwe klanten. Zou je je vaste klanten misschien ook niet dit aanbod geven als ze van hun oude pakket naar een nieuw pa
Mag ik vragen waarom van de een op andere dag mijn zelf ingestelde zendernummering verdwenen is en ik terug de proximus standaard nummering krijg? Vervelend!
Beste Charlotte D. graag verwijzen wij naar onze topic : " universeel maken afstandsbediening voor Samsung tv", waarop U een reactie gaf. Wij hebben een decoder V4 en zijn afstandsbediening V4 : 1. Alle instructies gevolgd die op Proximus te vinden zijn, ook die info gevolgd die op onze topic als reactie van Proximus kwamen, maar die eigenlijk dubbel gebruik waren. 2. Ook de hint van Martin gevolgd, door een copie van de toets te maken . Geen van allen lukt. Het lampje van tv blijft in geval 1 branden en blokkeert de verdere werking, zodat we de batterij er dienen uit te nemen en terug kunnen starten. In geval 2 knippert het lampje van tv enkele maken en dat is het dan, zonder dat er iets kan gecopiëerd worden. Ter info : ook een reset gedaan van de afstandsbediening, en de werkwijzen onder puntjes 1 en 2 herhaald. Zonder resultaat. Dus volgens U zou er geen probleem mogen zijn met de afstandsbediening. Waarom kunnen we ze dan niet universeel maken ? Graag een oplossin
Ik lanceerde eerder al een topic met een andere titel over het probleem. Omdat ik ondertussen nog geen oplossing heb gekregen, even met een andere Topic titel ... = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Ik ontdekte een 14-tal dagen geleden de vernieuwde / fel verbeterde versie (lay-out) van de "Proximus Webmail" Er wordt nu geen reclame meer toegevoegd, wat deze website vroeger erg traag deed werken door het voortdurend "refreschen" van de reclame-banners. Tot nu mailde ik met het (gratis) programma "Windows Live Mail". Dit werkt zeer goed, en heeft veel mogelijkheden. "Windows Live Mail" wordt echter niet meer ondersteund, en kan ook niet meer worden gedownload. Omdat het misschien binnenkort helemaal gedaan kan zijn met deze "Windows Live Mail" heb ik besloten om verder te gaan met de vernieuwde "Proximus Webmail". Op dit ogenblik heb ik ong. 3/5 van mijn in "Windows Live Mail" mails & mappen kunnen recupereren, door d
Wij hebben sinds gisteravond een storing op ,tv,vaste telefoon en geen internet in Evere ,daarom mijn vraag is er ergens een storing op het net van Proximus of ligt het bij ons?
Ik was in bezit vaneen anonieme prepaid kaart van proximus en heb om in regel te blijven dit nummer gekoppeld aan mijn identiteit via mijn elektronische identiteitskaart. hierover kreeg ik een bevestiging van proximus dat dit werd geregistreerd op 17/07/2017 via e-mail. Ik geef toe dat ik weinig gebruik maak van dit nummer. Als ik op 5/02/2018 een herlading wil doen voor dit nummer krijg ik steeds de melding dat het geen geldig proximus nummer is! Telefonisch kontakt met een (ZEER VRIENDELIJKE!)dame van proximus leert me dat dit nummer buiten dienst is gesteld omdat het te weinig gebruikt/herladen werd! Men kan het nummer niet meer terug in dienst stellen en de enige oplossing die men voorstelt is om met de oude simkaart naar een proximus verkooppunt te gaan en een nieuwe sim kaart EN NUMMER aan te vragen! MEN VIND GEEN ENKEL SPOOR MEER VAN DIT NUMMER EN OOK VAN HET BELKREDIET DAT ER EVENTUEEL NOG OP ZOU STAAN!!! En toch heb ik een mail van proximus waarin ze me bedanken voor het
Goedendag, Ik heb momenteel internet standard en wens naar internet maxi veranderen. Eerst ben ik naar uw winkel geweest om daar persoonlijk te veranderen, Het werd in theorie gedaan (rond twee weken geleden) en monteur moest naar mij in de volgende twee dagen voor een afspraak bellen. Natuurlijk niemand heeft gebeld. Dan heb ik naar jullie klantendienst gebeld, opnieuw hoor ik dat bestelling is in orde en iemand zal naar mij binnen 1-2 dagen voor een afspraak bellen. Opnieuw, natuurlijk, niemand gebeld. Daar belde ik nog een keer naar jullie, Man zie dat iemand zal op maandag naar mij voor een afspraak bellen, opnieuw niemand gebeld. Vandaag ben ik naar andere proximus winkel geweest, daar medewerker zei dat mijn aanvraag un onjuiste manier ingevuld en ik moet naar proximus klantendienst bellen. Ik probeerde opnieuw bellen, man kon mij geen informatie geven en dan gewoon telefoon opgehangen. Wat is er gebeuren en wanneer zullen jullie mijn bestelling activeren?
Hoi, ik zit met een probleempje, normaal kan je bij Proximus de code #151*1# bellen om 10 euro om te zetten naar 1GB data, nu eens in het buitenland heb ik dit geprobeerd, maar lukt dit niet, is hier toch een oplossing voor? Alvast bedankt!
Waarom kan je als vaste klant geen smartphone met abonnement bestellen ? Die dan ook nog maar enkel exclusief online te verkrijgen is ? Is hiervoor een oplossing ?
Beste, hoe kan ik online een tarief check-up aanvragen?
Ik word alle dagen 3 tot 4 maal door een privénummer opgebeld, kan ik dat achterhalen wie dit is, als ik opneem doen ze raar, kan men mij helpen?
Ik heb ondertussen 2 dagen de Decoder V6 op test staan. Tot nu toe maar enkele kleine bugs tegengekomen - maar over het algemeen een positieve ervaring. Over de algemene test nog een klein vraagje - Alle testers hebben enkele VOD Credits gekregen. Zijn deze enkel van toepassing op de "Mijn Cadeaufilm" categorie? of kan je kiezen uit de ganse catalogus?
Beste, Ik heb M-Pay geactiveerd in my Proximus. Doch raakt dit niet actief. Ik kan busticket, geen app, ik krijg een verificatiecode en dan wordt er gezegd neem contact met je provider. Klantnr 611430104
Op 12/01/2018 online een bestelling gedaan . Een vast telefoon toestel en 2 gsm toestellen zonder abonnement . *Afgerekend *mail ontvangen met orderbevestiging ..alle details en dat de bestelling binnen 2/3 dagen zou geleverd worden door bpack-Bpost . *Sms ontvangen : Proximus-info: Beste klant, wij herinneren er u graag aan dat uw Bestelling (R4WEBSHOP000740267) op 15.01.2018 door Bpack van Bpost wordt afgeleverd op xxxxxxx straat * Vandaag eens gebeld naar de klantendienst . Zij mij doorverwezen naar Webshop- zij mij terug naar klantendienst - terug naar webshop- terug naar klantendienst-naar dynalogic - zij me naar Bpost ..daar konden ze me niet verder helpen zonder track en tracé code ! Terug naar klantendiens gebeld 10min in wacht ..”mevrouw wilt u even wachten ik zoek het voor je op” naar 9min werdt er gewoon ingehaakt !!! Ben het kotsbeu en wil gewoon dat dit wordt opgelost !
Hoi Hoi Ik wil mijn nieuwe Network Receiver voor de Wi-Fi verbinding op de modum b-box 3 registreren. Ik heb alle instellingen op de Receiver ingesteld maar hoe krijg ik deze handmatig geregistreerd op de modem?? Als ik dit via de Push Button op de modem zou doen gaat dit dan automatisch? en blijven dan de huidige instellingen en apparaten die nu op de Wi-Fi werken hun status behouden. Op de inlogpagina van de modem 192.168.1.1 herken ik de Receiver niet onder de tab Wi-Fi Bedankt voor de antwoorden/ oplossingen. Gr J Baars
Vandaag contact gehad met klantendienst Proximus i.v.m. facturatie . Er zaten enkele fouten in , door de wijziging van het vernieuwde Pack-abo. Door de medewerker van Proximus is alles aangepast , maar een schriftelijke bevestiging kon ik niet krijgen. Wel is me een dossiernr.mondeling medegedeeld,en deze info kon ik raadplegen onder MYPROXIMUS , rubriek : mijn facturatie . Waar en hoe kan ik toch deze rubriek vinden ? Ik heb reeds alles afgezocht en vindt deze niet? Gr. Jan
Kort : Samsung tv is UE40JU7000LXXN Decoder Proximus V4 en afstandsbediening voor V4. We proberen de afstandsbediening universeel te maken voor onze Samsung tv , maar blijkbaar lukt dit niet helemaal. We hebben drie verschillende methodes gebruikt ( zoals beschreven op proximus website): 1. Manuele methode . Na procedure, knopje links boven TV blijft branden en dooft niet uit. 2. Automatische methode . Zelfde eindresultaat. 3. Dan toch maar eerst de afstandsbediening zelf naar fabrieksinstelling gezet, zoals beschreven door Proximus. En de twee vorige methodes nogmaals gebruikt, lampje blijft branden. Het enige wat we dan kunnen doen, is de batterijen er uit nemen en terug insteken, anders werkt de afstandsbediening helemaal niet meer . Het enige wat we willen doen, is het geluid harder en stiller kunnen zetten met de afstandsbediening, wat uiteraard op het tv toestel dient te gebeuren en dat lukt niet . Kan er iemand raad geven ? Ro
Vandaag ineens afgesloten van tv, internet en telefoon. Factuur is toch betaald dus maar bellen dan. Medewerker zegt dat we niet zijn afgesloten, nee ik ben achterlijk. Uiteindelijk na doorverbinden krijg ik te horen dat we afgesloten zijn, joh je meent het. Er zou nog een factuur open staan. Ik heb zwart op wit dat er betaald is maar er is niks bij jullie binnen gekomen. Ik moest betaalbewijs doormailen wat ik dus ook gedaan heb. Later terug gebeld en medewerker zegt dat bewijs is doorgestuurd naar afdeling financien. Ik zou terug gebeld worden vandaag. Als ik vraag of ik opnieuw geactiveerd kan worden is het antwoord nee. Ik stel voor om het bedrag nog eens te betalen en dan ook dit betalingsbewijs door te sturen dan antwoord medewerker dat het ok is en ik dan weer geactiveerd zou worden. (2e belofte). Einde middag maar opnieuw gebeld en probleem opnieuw uitgelegd dat ik nu al 2e betaald heb. Mederwerkster beloofd mij opnieuw vandaag te activeren. 4 uur later opnieuw gebeld hoe o
Volgens Support\Mobiele telefonie\Voicemail en oproepbeheer\Voicemail\Voicemail activeren en deactiveren zou je in het geval van een Pay & Go-kaart zelf je voicemail kunnen activeren of deactiveren maar de daar vermelde methode lukt niet : de link werkt gewoon niet. Iemand een oplossing ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.