Skip to main content
Antwoord

M-Pay

  • February 2, 2018
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Beste,
Ik heb M-Pay geactiveerd in my Proximus. Doch raakt dit niet actief. Ik kan busticket, geen app, ik krijg een verificatiecode en dan wordt er gezegd neem contact met je provider.
Klantnr 611430104

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Kim, er stonden nog enkele blokkeringen actief om mobiele betalingen uit te kunnen voeren. Deze werden nu verwijderd. Wanneer je het toestel herstart zou dit in orde moeten zijn. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 6, 2018
Beste Kim, er stonden nog enkele blokkeringen actief om mobiele betalingen uit te kunnen voeren. Deze werden nu verwijderd. Wanneer je het toestel herstart zou dit in orde moeten zijn. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 6, 2018
Bedankt!