Beantwoord

Deactivatie gsm nummer

  • 5 February 2018
  • 2 reacties
  • 389 Bekeken

Ik was in bezit vaneen anonieme prepaid kaart van proximus en heb om in regel te blijven dit nummer gekoppeld aan mijn identiteit via mijn elektronische identiteitskaart. hierover kreeg ik een bevestiging van proximus dat dit werd geregistreerd op 17/07/2017 via e-mail. Ik geef toe dat ik weinig gebruik maak van dit nummer. Als ik op 5/02/2018 een herlading wil doen voor dit nummer krijg ik steeds de melding dat het geen geldig proximus nummer is! Telefonisch kontakt met een (ZEER VRIENDELIJKE!)dame van proximus leert me dat dit nummer buiten dienst is gesteld omdat het te weinig gebruikt/herladen werd! Men kan het nummer niet meer terug in dienst stellen en de enige oplossing die men voorstelt is om met de oude simkaart naar een proximus verkooppunt te gaan en een nieuwe sim kaart EN NUMMER aan te vragen! MEN VIND GEEN ENKEL SPOOR MEER VAN DIT NUMMER EN OOK VAN HET BELKREDIET DAT ER EVENTUEEL NOG OP ZOU STAAN!!!
En toch heb ik een mail van proximus waarin ze me bedanken voor het identificeren van mijn pre paid kaart op 18/07/2018.

Kan iemand me raad geven of ik hier nog iets kan aan doen? Persoonlijk vind ik dat een zeer onproffesionele manier van handelen!
icon

Beste antwoord door Martin 5 February 2018, 18:40

Bekijk origineel

2 reacties

als je P&G kaart vervalt (bv na een maand als je voor 5 € bijgeladen hebt, of na een jaar als je 10€ bijgeladen hebt) dan heb je maar één week de tijd (7 dagen) of anders ben je uw nummer kwijt alsook het belkrediet .
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je ons via een privébericht het betrokken gsmnummer doorgeven, dan bekijken we het even voor jou. Groeten, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer