Skip to main content
Vandaag ineens afgesloten van tv, internet en telefoon.

Factuur is toch betaald dus maar bellen dan. Medewerker zegt dat we niet zijn afgesloten, nee ik ben achterlijk. Uiteindelijk na doorverbinden krijg ik te horen dat we afgesloten zijn, joh je meent het. Er zou nog een factuur open staan. Ik heb zwart op wit dat er betaald is maar er is niks bij jullie binnen gekomen. Ik moest betaalbewijs doormailen wat ik dus ook gedaan heb.

Later terug gebeld en medewerker zegt dat bewijs is doorgestuurd naar afdeling financien. Ik zou terug gebeld worden vandaag. Als ik vraag of ik opnieuw geactiveerd kan worden is het antwoord nee. Ik stel voor om het bedrag nog eens te betalen en dan ook dit betalingsbewijs door te sturen dan antwoord medewerker dat het ok is en ik dan weer geactiveerd zou worden. (2e belofte).

Einde middag maar opnieuw gebeld en probleem opnieuw uitgelegd dat ik nu al 2e betaald heb. Mederwerkster beloofd mij opnieuw vandaag te activeren.

4 uur later opnieuw gebeld hoe of wat want er gebeurd maar niks. Nu word ik 3x doorverbonden en uiteindelijk verteld telefoniste dat zij niks kon inzien qua mails, ons niet kon activeren en verder niks kon betekenen.

Dus proximus, ik doe precies wat jullie vragen, betaal zelfs een extra keer, jullie beloven 3x te activeren en wat is het resultaat: ik zit een weekend zonder tv, internet en telefoon met 2 peuters....

Is dit hoe jullie met klanten omgaan ? Valse beloftes geven ?

Als jullie het geld hebben mogen jullie direct alles opzeggen
Beste, het spijt me dit alles te vernemen. Helaas kunnen we via dit kanaal geen opzeg regelen. Dit dien je te doen via www.proximus.be/opzeggen of langsgaan in een winkel. Kan je het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we alvast na wat betreft de betaling. Groetjes Freya

Reageer