Skip to main content
Antwoord

Vraag aan klantendienst

  • April 28, 2016
  • 4 reacties
  • 487 Bekeken

Vandaag contact gehad met klantendienst Proximus i.v.m. facturatie .
Er zaten enkele fouten in , door de wijziging van het vernieuwde Pack-abo.
Door de medewerker van Proximus is alles aangepast , maar een schriftelijke bevestiging kon ik niet krijgen.
Wel is me een dossiernr.mondeling medegedeeld,en deze info kon ik raadplegen onder MYPROXIMUS , rubriek : mijn facturatie .

Waar en hoe kan ik toch deze rubriek vinden ? Ik heb reeds alles afgezocht en vindt deze niet?

Gr. Jan

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Marleen, je dossier is nog in behandeling, we dienen dit nog verder ad te wachten. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • April 28, 2016

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 29, 2016
Dag Jan,

Bij het inloggen via My Proxmus kan je klikken op mijn factuur & verbruik.

Daar kan je alles op vinden.

Als je het dossiernummer kan doorgeven kan ik ook alles voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten

Koen

Kreeg ook brief dat ik mijn dossiernummer zou kunnen opvolgen via my proximus , nergens te vinden 😞 zou wel eens willen weten wanneer rechtzetting er eindelijk komt . Dossiernr 32555742

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 6, 2018
Beste Marleen, je dossier is nog in behandeling, we dienen dit nog verder ad te wachten. Groetjes Freya