Op 12/01/2018 online een bestelling gedaan . Een vast telefoon toestel en 2 gsm toestellen zonder abonnement . *Afgerekend
*mail ontvangen met orderbevestiging ..alle details en dat de bestelling binnen 2/3 dagen zou geleverd worden door bpack-Bpost .
*Sms ontvangen : Proximus-info: Beste klant, wij herinneren er u graag aan dat uw Bestelling (R4WEBSHOP000740267) op 15.01.2018 door Bpack van Bpost wordt afgeleverd op xxxxxxx straat
* Vandaag eens gebeld naar de klantendienst . Zij mij doorverwezen naar Webshop- zij mij terug naar klantendienst - terug naar webshop- terug naar klantendienst-naar dynalogic - zij me naar Bpost ..daar konden ze me niet verder helpen zonder track en tracé code ! Terug naar klantendiens gebeld 10min in wacht ..”mevrouw wilt u even wachten ik zoek het voor je op” naar 9min werdt er gewoon ingehaakt !!! Ben het kotsbeu en wil gewoon dat dit wordt opgelost !
Bladzijde 1 / 1
Beste Karima,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, adres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, adres)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
ik zit in dezelfde situatie. Joël kan ik u mailen?!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.